Sydän särkyi juuri. Mitä näkisit minulle? Onko elämäni jatkossakin aina tällaista, rakastun kerta toisensa jälkeen heihin jotka haluavat lopulta vain kaveruutta? Näetkö onko kohtaloni olla yksin vai tuleeko vielä joskus myös molemminpuolinen rakkaus? Milloin? Olen elämässäni hyvin onneton ja tähän kaikkeen väsynyt.
Unijukka katsoisitko
2
<50
Vastaukset
- Unijukka15
Näkyy yksinolemista, ja että yksin olisikin aika ajoin hyvä olla. Maailma on monesti ristiriitainen paikka. Tietysti ihmisen ei ole hyvä silloin, kun kokee olevansa yksin "olosuhteitten pakosta". Kuitenkin yksinollessa voi nähdä asioita monesti tarkemmin ja se oletko yksin ollessasi onneton vaiko rauhallinen, kertoo paljon ...
Ulkopuolelta tulevat asiat näistä rakkauspettymyksistä tuntuvat kuitenkin sinua haavoittavan, on varmaankin syytä olla jatkossa varovaisempi ihmissuhteitten osalta. Jotta et haavoittaisi itseäsi enempää, ja jotta löytäisi oikeanlaisia ja luotettavia ihmissuhteita. Muista, että mikään olotila ei elämässä kestä loputtomiin. Kuitenkin jos petyt usein peräjälkeen, niin jähmetät elämäsi ikään kuin jatkuvaan puolustusasemaan. On siis syytä todellakin myös hiljentyä ja antaa itselle aikaa miettiä asioita ja hyväksyä kaikki se, mille et itse voi mitään.
Voi olla, että kohtalo myöskin pyytää sinua olemaan nyt yksin, jotta todella löytäisit aikanaan sen mitä kohtalolla on sinua kohti varattuna, kenties jotakin paljon parempaa. Kuitenkin ihmissuhteissa sinun pitäisi oppia hiljentymään sekä kuuntelemaan mitä vaistosi todella sanovat eri ihmisistä ja eri tilanteista. Kaikki ihmiset eivät todellakaan ole yhtä "sopivia" toisilleen. Olet nyt "karman kierteessä", ja tästä epäilystä itseäsi kohtaan sinun on päästävä yli. Siis opi hiljentymään ja kuuntelemaan paremmin vaistojasi ja alitajuntaasi... - Unennäkijä
Kiitos. Se juuri, että ensimmäistä kertaa koskaan joku tuntui todella oikealta, olimme muuten "samalla kartalla" ja hän tuntui käsittämättömän tutulta alusta saakka. Hän koki sen samoin. Siksipä tämä myös satuttaa enemmän kuin mikään, kun mainitsin tunteitani ja hän ei kokenutkaan samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471318- 671217
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html240990- 46940
- 58859
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660