Usko tiehen yhteiseen

Siru01

Kuvittelenks mä vaan,mut onko tää rakkautta?

En halua olla poissa hänen luoltaan,
en pystyis ajatteleen ketään muuta,
en luovuta vaikka hän ei olisi terve henkisesti tai jos hän olisi vihainen,
en "pysty" elämään ilman häntä.

pelkään kuitenkin,että hän mut jättää jos olenkin jonkun toisen kundinkaa pelkkä kaveri,tai jos en tee niin kuin hän haluaa tai vastaa yhteen tekstariin.

miks must tuntuu sille,et poika valehtelee kaikesta,mitä mulle on sanonut,täs muutama esimerkki: tuntee cheekin,osaa chakroja,joku maailman parhaimmist ninja opeista tuli kiinasta suomeen opettaa sitä,hän on suomen paras ninja juniori yms :P


Mä en tajua mikä mua vaivaa,mut silti tän kaiken keskellä mä uskon tiehen yhteiseen ja siihen että rakkaus vielä voittaa.

Kummatki ollaan aika samanlaisia yhtä tuittu päitä ja pomottelijoita >:D

tää poika tykkää musta,ei se muuten nii mustasukkanen ois tai käyttäis paljon sydämii joka tekstaris :D se pitää ain mun puolia jos joku vaik ahistelee,mut ei koskaan siedä jos en oo sen kaa vaan jonku muun :P

kyl mä sitä toisaalta ymmärrän,ei oo kiva jos tyttöystävä hengaa muittenki kundejenkaa,mut hei.eiks ees kaveruus oo ok?

meidän historia on suuri ja mä toivont se jatkuis.

tää on vaan mulle uutta,en oo koskaan tykänny kestään näin valtavasti että surettaa jos kaikki ei oo ok.

älkää pliis tuomitko mua,en oo niin kokenu viel tällästä tunnetta.

sori pieni syvällisyys.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don't worry, tavalline ongelma. Mut tuskin siitä mitää tulee, aattele kuinka monen kanssa se olis sun lisäks, jos se on tollane valehtelija: "Ei me ollaan vaan kavereita", "tää ei oo sitä miltä tää näyttää", jne...

      Ja toine juttu: herää todellisuuteen; "rakkaus vielä voittaa", on aika naurettava unelma. Realistisesti: jos joku juttu ei mee alussa kohalleen, nii tuskin se menee myöhemminkään.

      Ja mustasukkasuudesta: se voi olla osoitus tykkäämisestä, mutta se on ehdotonta. se ei haluu antaa sulle omaa elämää, koska mustasukkasuus saa mielikuvituksen käyntiin: "mitäköhän se tekee sillon kun mä en oo paikalla"

      =en suosittele.

      • Siru01

        Kiitos vastauksesta,tää "avas mun silmät"
        "Jos joku juttu ei mee alussa kohalleen nii tuskin se menee myöhemminkään".
        entä jos olikin nii että se oli pitkään kohillaan ja toimi,mut viimekuukausina ei.

        jos tota mustasukkasuutta sais jotenki vähennettyy,oisin kiitollinen :D
        ei oo kiva jos se ei luota muhun :/


    • seontotta

      Kyllä rakkaus voittaa :)

    • ihme michael bay dramatisointi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      6015
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      270
      3706
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      3157
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      143
      2752
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2390
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      2053
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      218
      1969
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      200
      1862
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1502
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1446
    Aihe