Usko tiehen yhteiseen

Siru01

Kuvittelenks mä vaan,mut onko tää rakkautta?

En halua olla poissa hänen luoltaan,
en pystyis ajatteleen ketään muuta,
en luovuta vaikka hän ei olisi terve henkisesti tai jos hän olisi vihainen,
en "pysty" elämään ilman häntä.

pelkään kuitenkin,että hän mut jättää jos olenkin jonkun toisen kundinkaa pelkkä kaveri,tai jos en tee niin kuin hän haluaa tai vastaa yhteen tekstariin.

miks must tuntuu sille,et poika valehtelee kaikesta,mitä mulle on sanonut,täs muutama esimerkki: tuntee cheekin,osaa chakroja,joku maailman parhaimmist ninja opeista tuli kiinasta suomeen opettaa sitä,hän on suomen paras ninja juniori yms :P

Mä en tajua mikä mua vaivaa,mut silti tän kaiken keskellä mä uskon tiehen yhteiseen ja siihen että rakkaus vielä voittaa.

Kummatki ollaan aika samanlaisia yhtä tuittu päitä ja pomottelijoita >:D

tää poika tykkää musta,ei se muuten nii mustasukkanen ois tai käyttäis paljon sydämii joka tekstaris :D se pitää ain mun puolia jos joku vaik ahistelee,mut ei koskaan siedä jos en oo sen kaa vaan jonku muun :P

kyl mä sitä toisaalta ymmärrän,ei oo kiva jos tyttöystävä hengaa muittenki kundejenkaa,mut hei.eiks ees kaveruus oo ok?

meidän historia on suuri ja mä toivont se jatkuis.

tää on vaan mulle uutta,en oo koskaan tykänny kestään näin valtavasti että surettaa jos kaikki ei oo ok.

älkää pliis tuomitko mua,en oo niin kokenu viel tällästä tunnetta.

sori pieni syvällisyys.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don't worry, tavalline ongelma. Mut tuskin siitä mitää tulee, aattele kuinka monen kanssa se olis sun lisäks, jos se on tollane valehtelija: "Ei me ollaan vaan kavereita", "tää ei oo sitä miltä tää näyttää", jne...

Ja toine juttu: herää todellisuuteen; "rakkaus vielä voittaa", on aika naurettava unelma. Realistisesti: jos joku juttu ei mee alussa kohalleen, nii tuskin se menee myöhemminkään.

Ja mustasukkasuudesta: se voi olla osoitus tykkäämisestä, mutta se on ehdotonta. se ei haluu antaa sulle omaa elämää, koska mustasukkasuus saa mielikuvituksen käyntiin: "mitäköhän se tekee sillon kun mä en oo paikalla"

=en suosittele.

• Siru01

Kiitos vastauksesta,tää "avas mun silmät"
        "Jos joku juttu ei mee alussa kohalleen nii tuskin se menee myöhemminkään".
        entä jos olikin nii että se oli pitkään kohillaan ja toimi,mut viimekuukausina ei.

jos tota mustasukkasuutta sais jotenki vähennettyy,oisin kiitollinen :D
        ei oo kiva jos se ei luota muhun :/

• seontotta

Kyllä rakkaus voittaa :)

• ihme michael bay dramatisointi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4470
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3500
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      508
      3242
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2154
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1803
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      23
      1777
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe