Usko tiehen yhteiseen

Siru01

Kuvittelenks mä vaan,mut onko tää rakkautta?

En halua olla poissa hänen luoltaan,
en pystyis ajatteleen ketään muuta,
en luovuta vaikka hän ei olisi terve henkisesti tai jos hän olisi vihainen,
en "pysty" elämään ilman häntä.

pelkään kuitenkin,että hän mut jättää jos olenkin jonkun toisen kundinkaa pelkkä kaveri,tai jos en tee niin kuin hän haluaa tai vastaa yhteen tekstariin.

miks must tuntuu sille,et poika valehtelee kaikesta,mitä mulle on sanonut,täs muutama esimerkki: tuntee cheekin,osaa chakroja,joku maailman parhaimmist ninja opeista tuli kiinasta suomeen opettaa sitä,hän on suomen paras ninja juniori yms :P


Mä en tajua mikä mua vaivaa,mut silti tän kaiken keskellä mä uskon tiehen yhteiseen ja siihen että rakkaus vielä voittaa.

Kummatki ollaan aika samanlaisia yhtä tuittu päitä ja pomottelijoita >:D

tää poika tykkää musta,ei se muuten nii mustasukkanen ois tai käyttäis paljon sydämii joka tekstaris :D se pitää ain mun puolia jos joku vaik ahistelee,mut ei koskaan siedä jos en oo sen kaa vaan jonku muun :P

kyl mä sitä toisaalta ymmärrän,ei oo kiva jos tyttöystävä hengaa muittenki kundejenkaa,mut hei.eiks ees kaveruus oo ok?

meidän historia on suuri ja mä toivont se jatkuis.

tää on vaan mulle uutta,en oo koskaan tykänny kestään näin valtavasti että surettaa jos kaikki ei oo ok.

älkää pliis tuomitko mua,en oo niin kokenu viel tällästä tunnetta.

sori pieni syvällisyys.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don't worry, tavalline ongelma. Mut tuskin siitä mitää tulee, aattele kuinka monen kanssa se olis sun lisäks, jos se on tollane valehtelija: "Ei me ollaan vaan kavereita", "tää ei oo sitä miltä tää näyttää", jne...

      Ja toine juttu: herää todellisuuteen; "rakkaus vielä voittaa", on aika naurettava unelma. Realistisesti: jos joku juttu ei mee alussa kohalleen, nii tuskin se menee myöhemminkään.

      Ja mustasukkasuudesta: se voi olla osoitus tykkäämisestä, mutta se on ehdotonta. se ei haluu antaa sulle omaa elämää, koska mustasukkasuus saa mielikuvituksen käyntiin: "mitäköhän se tekee sillon kun mä en oo paikalla"

      =en suosittele.

      • Siru01

        Kiitos vastauksesta,tää "avas mun silmät"
        "Jos joku juttu ei mee alussa kohalleen nii tuskin se menee myöhemminkään".
        entä jos olikin nii että se oli pitkään kohillaan ja toimi,mut viimekuukausina ei.

        jos tota mustasukkasuutta sais jotenki vähennettyy,oisin kiitollinen :D
        ei oo kiva jos se ei luota muhun :/


    • seontotta

      Kyllä rakkaus voittaa :)

    • ihme michael bay dramatisointi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe