Eli harkinnassa on ollut hommata tuo Nintendo 3DS xl. Nintendoista ei aikaisempaa kokemusta mulla ole ollut ja oon lukenut että tuohon xl:llään oltaisiin tehty vähän parannuksia normaaliin 3DS:sisään verrattuna. Olen katsellut vähän netistä noita hintoja ja ihmettelin vaan miksi tuommoinen sinimusta 3DS xl ja pokemon x peli valmiiksi asennettuna maksaa pakettina vähemmän kuin pelkkä sinimusta 3DS xl. Mistähän tämä johtuu? :D Omia lempipelejänne Nintendolle saa ehdottaa ja muutenkin autella joissain asioissa mitä mieleen juolahtaa!
Nintendo 3DS xl
1
264
Vastaukset
- Tiedoskaa_vähän
vaihto ehdot:
-
New Nintendo 3DS
New Nintendo 3DS XL
Nintendo 3DS XL
Nintendo 2DS
Nintendo 2DS Pokémon X
Nintendo 2DS Pokémon Y
-
nintendo 2DS voi pelata 3DS pelejä ilman sitä 3D ominaisuutta ja Perus DS pelejä.
nintendo 3DS voi pelata 3DS pelejä ja Perus DS-pelejä
-
XL on vain isompi kun tavallinen.. ei muuta eroa..
-
New Nintendo 3DS on uudempi versio vanhemmasta, uudistusta on mm. oikean puolen tatti-ohjain..
-
Pokemon pelin takia ei kannata pelkästään pelikonetta ostaa..(ei ole kysyntää ja se on varmaan se 2ds.. joten karvanoppa versio maksaa vähemmän)
-
lapsille 2-6vuotiaat suosittelen ostamaan Nintendo 2DS koneen, ei ole sitä vaaraa sen saranan hajoamisesta ja voi pelata 3ds. pelejä..
-
tosi pelaajaalle suosittelen New Nintendo 3DS XL- konetta, koska siina on se extra-tatti.
-
Nintendo 3DS XL on hyvä perus Mario fanille ja muiden pelien pelaamiseen..
-
perus DS on hyvä harjoitelu kone, jos on hankimassa ensikoneeksi lapsille.. käytettynä saa halvalla ja ostetut pelit saa toimimaan sitten vartuneelle pelaajan uudessa koneessa.. jos hajoaa/kiinostus kopahtaa DS xl ei ole kallis sioitus..
-
-
http://www.nintendo.fi/nintendo-3ds/laitteet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437