Eli harkinnassa on ollut hommata tuo Nintendo 3DS xl. Nintendoista ei aikaisempaa kokemusta mulla ole ollut ja oon lukenut että tuohon xl:llään oltaisiin tehty vähän parannuksia normaaliin 3DS:sisään verrattuna. Olen katsellut vähän netistä noita hintoja ja ihmettelin vaan miksi tuommoinen sinimusta 3DS xl ja pokemon x peli valmiiksi asennettuna maksaa pakettina vähemmän kuin pelkkä sinimusta 3DS xl. Mistähän tämä johtuu? :D Omia lempipelejänne Nintendolle saa ehdottaa ja muutenkin autella joissain asioissa mitä mieleen juolahtaa!
Nintendo 3DS xl
1
214
Vastaukset
- Tiedoskaa_vähän
vaihto ehdot:
-
New Nintendo 3DS
New Nintendo 3DS XL
Nintendo 3DS XL
Nintendo 2DS
Nintendo 2DS Pokémon X
Nintendo 2DS Pokémon Y
-
nintendo 2DS voi pelata 3DS pelejä ilman sitä 3D ominaisuutta ja Perus DS pelejä.
nintendo 3DS voi pelata 3DS pelejä ja Perus DS-pelejä
-
XL on vain isompi kun tavallinen.. ei muuta eroa..
-
New Nintendo 3DS on uudempi versio vanhemmasta, uudistusta on mm. oikean puolen tatti-ohjain..
-
Pokemon pelin takia ei kannata pelkästään pelikonetta ostaa..(ei ole kysyntää ja se on varmaan se 2ds.. joten karvanoppa versio maksaa vähemmän)
-
lapsille 2-6vuotiaat suosittelen ostamaan Nintendo 2DS koneen, ei ole sitä vaaraa sen saranan hajoamisesta ja voi pelata 3ds. pelejä..
-
tosi pelaajaalle suosittelen New Nintendo 3DS XL- konetta, koska siina on se extra-tatti.
-
Nintendo 3DS XL on hyvä perus Mario fanille ja muiden pelien pelaamiseen..
-
perus DS on hyvä harjoitelu kone, jos on hankimassa ensikoneeksi lapsille.. käytettynä saa halvalla ja ostetut pelit saa toimimaan sitten vartuneelle pelaajan uudessa koneessa.. jos hajoaa/kiinostus kopahtaa DS xl ei ole kallis sioitus..
-
-
http://www.nintendo.fi/nintendo-3ds/laitteet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053620
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472569- 972352
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261584- 271502
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181424- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81221Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671175