Mitä veikkaatte kirjojen aiheiksi tänä vuonna Turkuun ja Helsinkiin?
Turusta ei kyllä koskaan tiedä, mutta oikeusteoriaa veikkaisin!
Helsinkiin perhe- ja jäämistöoikeus, eurooppaoikeus..?
Arvauksia kehiin!
Kirjojen aiheet 2016
17
1065
Vastaukset
- Pykälismiäkerrakseen
Valintakoelautakunnan kokoonpanon perusteella Helsinkiin on tulossa englanninkielinen kirja eurooppaoikeudesta, muista en osaa sanoa.
- kokoonpanojäälle
Mistä näkee valintakoelautakunnan kokoonpanon?
- mindinie
Kyllä teosten kieli on suomi Helsingissä. Linkki alla.
http://shop.unigrafia.fi/product/oikeustieteellisen-tiedekunnan-paasykoepaketti-2016/ - english
mindinie kirjoitti:
Kyllä teosten kieli on suomi Helsingissä. Linkki alla.
http://shop.unigrafia.fi/product/oikeustieteellisen-tiedekunnan-paasykoepaketti-2016/Viime vuonna Turun tilauksessa luki että suomenkielinen aineisto tms, pamahti enkunkielinen kirja. Sinuna en tuohon pelkästään luottaisi.
- kirjojakirjoja
Eikös valintakoelautakunnan henkilöllisyys ole nimenomaan salattu nykyisin, ettei tällaisia päätelmiä pystyttäisi tekemään?
Oma veikkaukseni Helsinkiin ovat perhe- ja jäämistöoikeus sekä oikeushistoria tai -teoria. Prosessioikeudestakin on jo aikaa sopivasti.
- turhautunut60
Tuleekohan Turkuun taas englanninkielinen kirja?
- Lawschool
Puhetta on ollut ruotsinkielisestä. Äkkiä sanastoa opettelmaan
- Pykälisti
itsekkin veikkaan helsinkiin eurooppaoikeutta ja myös yhtiö-oikeutta
- maybelinna
Turkuun vois tulla perheoikeutta
- Kuningas1
Eiks toi oikisen koe oo vitu iisi. Ite ajattelin alottaa lukemisen vasta toukokuussa
- seppotaalainmaa
Itse aloitan kesäkuussa, koska olen pro.
- Kuningas1
Aloitat liian myöhään
- Seppotaalainmaa
Aloitan liian aikaisin.
- Kuningas1
Niin siis olithan menossa oikiksen pääsykokeisiin??? Kokeet ovat toukokuussa
- Kuningas1
Sanokaa minun sanoneen mutta työoikeudesta tulee aivan varmana kirja. HUOM! TYÖOIKEUS!
- LukuAikaaToisille
Ruotsalaisten ei tarvitse arvailla. Ovat voineet lukea toista kirjaa jo viikon!
Ruotsinkielisiä valintakoekirjoja on kaksi, joista ensimmäisen tiedot julkaistaan 29.3. klo 15 ja toisen 5.4. klo 15 oikeustieteellisen tiedekunnan verkkosivuilla.
Ensimmäinen ruotsinkielinen valintakoekirja on Konrad Lundberg et al.: Juridik – civilrätt, straffrätt, processrätt (ISBN 978-91-523-3401-0), 3. painos, Sanoma Utbildning 2015, luvut 1-3, 9-15, 17-20 ja 22-23. Teos on hankittavissa kirjakaupoista ja verkkokirjakaupoista (kirja ei ole myynnissä Unigrafian kirjakaupoissa). - lakimies_lexa
Veikkaan Helsingin kirjoiksi:
1) perhe- ja jäämistöoikeus
2) eurooppaoikeus
3) oikeushistoria
Työoikeus on myös mahdollinen.
Prosessioikeutta Tuomas Huplin kirjoittamana ei varmastikaan tule, koska kirja oli viime vuonna ruotsinkielisenä pääsykoevaatimuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836