Tiesitkö mies, että olet syntynyt

senainenolen

melkoisten tähtien alla? Oletko nähnyt astrologista karttaasi koskaan?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seNeljäseiskaolen

En tiennyt..

• senainenolen

Käväisepä astro.fi-sivustolla tekemässä syntymäkartta ja lue siitä pikatulkinta. Sinussa on voimaa ja se vain täytyy kohdistaa oikein, niin olet onnellinen ja saavutat menestystä elämässäsi :)

• venetykkääkunsilläajetaa
        senainenolen kirjoitti:

Käväisepä astro.fi-sivustolla tekemässä syntymäkartta ja lue siitä pikatulkinta. Sinussa on voimaa ja se vain täytyy kohdistaa oikein, niin olet onnellinen ja saavutat menestystä elämässäsi :)

No olipas mieltä ylentävä vastaus mulle.. vaikka olen kiusannut sinua täällä jutuilla jos millä. Millä mä voisin antaa sulle samanlaisen pienen ilon hetken..
        noo, iloista pyhäpäivää nyt ainakin toivotan.

• senainenolen
        venetykkääkunsilläajetaa kirjoitti:

No olipas mieltä ylentävä vastaus mulle.. vaikka olen kiusannut sinua täällä jutuilla jos millä. Millä mä voisin antaa sulle samanlaisen pienen ilon hetken..
        noo, iloista pyhäpäivää nyt ainakin toivotan.

No hyvä, jos tuli hyvä mieli.

Minä olen niin tottunut kiusaajiin, että osaan kyllä itse löytää ilonaiheet elämästäni, että kiitos vain, ei tarvitse yrittää tehdä iloiseksi. Jatka vain kiusaamista, niin en turhaan hämmentyisi.

• vhicphvip
        senainenolen kirjoitti:

en löytänyt syntymäkarttaa löysin vain horoskoopit

• Pseudotiet_hevonpaskaa

En ole, eikä kiinnosta!

• senainenolen

Tämä aloitus oli miehelle.

• ehkäpä_katson
        senainenolen kirjoitti:

Tämä aloitus oli miehelle.

hmmm...kiintoisaa..

• Määmies12

Voisko ap sanoa mikä horoskooppimerkki on tuo mies?

• rahastustamyös

Pikaisesti kävin katsomassa, vaikka et se nainen olekaan. Melko hömppäähän tuo on.

• tiedetään
    • oleturkkinuthäneltä

Täytyy tietää tarkka syntymäpaikka ja synt. kellon aika että voi tehdä kartan. Itse en ainakaan tiedä muista näitä asioita.
      En ole mies, kommentoin vain.

• M....Mies

Millainen on se astrologinen kartta? Osaatko kertoa?

• tulkintaohjeetpuuttuivat

En ole mies mut tein kartan. Punaista viivaa, kolmioita, miehiä ja jotain hakun näköistä näytti koko loppukuuksi. En tullut hullua hurskaammaksi..

• efgthjk

En ole nähnyt mutta tiedän kyllä millaista elämäni on ollut : (

• enolekaipaamasi

Mutta niin minullakin. On myös käynyt toteen.

• Yksinäinenmiesvastaa

Täytyy pistäytyä siellä. Jospa se toisi mullekin onnen.

• Borntodie

Tiiän kyllä. Oon syntyny klo 19.55 ..muuta tuskin tarvii kertoa. Mitäpä sitten?

• senainenolen

Minä olen syntynyt 23.08 ja O:lla alkavassa paikkakunnassa.

• mieskysyy

Millainen kartta kyseessä kerrotko enemmän tekis viestistäsi uskottavamman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe