Tilanne: Olen ahdistunut hänen kiinnostuksestaan kaivella asioitani. Yli puolitoista vuotta. Vaikka olenkin tajunnut hänen vannoneen joskus kostoa. Pyhimys, joka on todellisuudessa urkkija, jolla on 7 henkeä ja jonka näin pyörimässä asuintaloni ympäristössä punaisessa purkissa. Ei pidä luulla, pitää tietää; Ukrainan lahjakkuudet, hinkkaaminen, teinit. Mutta ei oikeaa kontekstiä, ei siten tietoakaan. Myöhemmin lisää urkintaa ja seurantaa, halua sekaantua itselleen kuulumattomiin asioihin, teennäisiä pahoitteluja, vihjailuja, herjausta. Päälaelleen kääntämistä, syytöksiä omien tekojen oikeuttamiseksi. Harhaisuutta. Edelleenkään ei oikeaa kokonaiskuvaa.
Katkera osuus: hän ei ole vain epävakaa, vaan yksinkertaisesti seinähullu kostonenkeli, joka kuvittelee itsestään liikoja, vaikka on lopulta vain nainen, jonka vain terapia pitää pystyssä. Minua ei kiinnosta kuinka siihen on tultu. Vaikka hän uhkaisi hypätä parvekkeelta, en olisi kiinnostunut.
Ratkaisu: Kolme kohtaa. 1) Hän korjaa pilaamansa ilmapiirin. 2) Hän ei ulota kiinnostustaan kauttani selville saamiinsa ihmisiin eikä jatka perätöntä, osin julkista vihjailuaan. 3) Nykyisistä laitteista luopuminen. Minä teen niin, ja hänen kannattaisi tehdä samoin, koska tällä hetkellä hänet löydettäisiin niin halutessani aivan liian helposti. Lain suojahan kuuluisi tosiasiassa minulle.
Merkiksi siitä, että hän on ymmärtänyt, palauttanut sen, minkä on vienyt, ja lopettanut kaikenlaisen kiinnostuksensa minua kohtaan, hän huolehtii siitä, että emme jatkossakaan kohtaa. Jos vahingossa näemme, hän ei katso minua kasvoihin eikä tervehdi. Näin tiedän, että meillä on yhteisymmärrys. Verrattain älykkäänä ihmisenä hän on varma siitä, että tiedän ja että tähän ratkaisuun hänen kannattaisi tarttua ja täyttää sen keskeiset kohdat, vieläpä melko nopeasti. Sen jälkeen olen valmis unohtamaan. Ennen sitä kuitenkin seuraan, kasvoiko hänelle selkäranka; yksinkertaisesti koska mitä häneen tulee: luottamus on hyvä mutta kontrolli parempi.
B. -> C.
Synkkä puoli
6
207
Vastaukset
- siismitä
En ymmärrä tekstisi tarkoitusta.
- Sekopäänpäästä
Selvästi jonkun mieleltään sairaan avautuminen, josta ei muut ymmärrä mitään.
Höpisevät täällä aivopierujaan, ei näiden tarkoitusta kannata miettiä,
jos tälläisiä tänne joskus ilmestyy. - Ohooho
Kannattasi alottajan hakeutua hoitoon mahdollisimman nopeesti???
- erittäinpelotavateksti
Erittäin pelottava teksti!!!!
- tsemppiielämään
Mitäköhän lääkärit tuumaisi tuosta aloituksesta.
- vittukupääsisjosusta
Ja jos se olet sinä J niin vittu kannattaisi taas vaan miettiä sitä vitun omaa käytöstä ja niitä 20 vuoden takaisia asioita ja sitä, että minusta selville saamasi asiat eivät TIETENKÄÄN kuulu sinulle ja kaikki mitä tiedät minusta olet käyttänyt hyväksesi ja tämä on totuus ja se on myös julkisesti nähtävissä, että sinä olet sen hyväksesi käyttänyt…. ja mitä vitun seurausta se sinä valvot, et ole poliisi, joka voisi ilman sanktiota sellaista tehdä. Sinä sait selville sen asian minusta mille minäkään en voi mitään ja kyllä olipa tietenkin herkkupaikka sinulle käyttää kyseinen asia hyväksesi ja sinullahan on julkinen työ ja kun kerrot jotain noin nyyhkyä, niin saat valitettavasti sänkyseuraa ja jopa lapsen mikä on siis ainoastaan minun ansiotani että sinä edes selvisit siitä paskasta….20 vuotta sitten ja mä en lopeta koska sä olet käyttänyt sen asian hyväkseen, minkä sä sait tietää minusta ja mikä ei sinulle kuulunut milloinkaan. mutta ei, mielummin mä hankin lähestymiskiellon sulle ettei me nyt vähään aikaan törmätä, koska sä olet vähän paska jätkä. Ja kun mä menen kertomaan susta niin kiltisti se kielto susta sitten kirjoitetaan. ja joo sinne jää merkintä sinne papereihin että sä olet väkivaltainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768