Moi löytyykö täältä kurahousun käyttäjiä itsellä niitä on mutta ei vaan kehtaa laittaa päälle?
kurahousut
14
825
Vastaukset
- 305
minkälaisia kuriksia teillä on?
- freeballerboy
Liukaspintaset vedenpitävät tuulihousut löytyy. Lasketaaks sellaset? En kovin usein käytä mut joskus kuitenkin :D
- 606
mulla on Rukan kurikset olkaimilla :)
- Kurhousu
Mä käytän aika usein sateella tai märällä// metsässä liikun paljon ja muutenkin niiden käyttö on kiivaa kun ei kastu housut
- Syksylläkäytäb
Vedenpitävät tuulihousut löytyy kun koirien kanssa juostaan mettässä nii syksyllä yleensä käytän..
- löytyykuriksii
Mul on parit henkseli kurikset ja yhet vyötärömalliset rukan kuriksii kaikki, ihan parhaat housut!! :3
- Kurahousuissa
Mulla on kanssa yhet keltaset henkselikurikset ja parit rukan vyötärökurikset, toiset on sellaset tosi vanhat, paksua sadeasukangasta, ne on kyl kivat päällä...
Sen kanssa sit sininen Rukan sadetakki.
- perärööri
hyi homo
- fwegfwgfwg
Tissu asialla,minä juon kurakaljaa
- sadfasdfs
Itellä maastonvärinen camosadepuku/housut.
- pompomm
Mulla sama!
- freeballerboy
No ei kyl kurahousuja oo mut vedenpitävät toppahousut löytyy. Kesällä tietenkin liian kuumat mut talvella käytän lumilautailua varten ja ihan muutenkin kaupungilla jne. Kans syksyl ja kevääl jos on kylmempi sää. Ei ainakaan pallit jäädy.
- Jpp
Missä päin asut ja kuinka vanha olet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901