mihin korjaamoon kannattaa iisalmessa viedä autonsa korjattavaksi. mitä mieltä olette markun autohuollosta.
iisalmen autokorjaamot
127
13160
Vastaukset
- enolekuullutkaan
Missä semmoinen Iisalmessa?
- Kokemuksesta
Lukkarisen Juhalle ilman muuta. Homma pelaa, eikä mene turhaan aikaa!
- Suosittelentelen
Kokemuksesta kirjoitti:
Annan kyllä äänen tälle Lukkariselle. Poika tekee kyllä urakka vauhtia sellaistakin hommaa jota ei ollut varmasti enne tehnyt.
- huonoatyötä
Tämä Lukarinen kyllä ei ota vastuuta huonosti tekemistään töistä, osaa väistellä ainakin vastuuta!!
- Anonyymi
Kokemuksesta kirjoitti:
Savon autopajaan en veisi ikinä. Ei osaa muuta kun sutta tehdä. Hajottaa autoja eikä korvaa jälkiä mitä on korjannut. Ei ole omassa ammatissa tämä korjaaja. Vaihtaisi alaa ja pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savon autopajaan en veisi ikinä. Ei osaa muuta kun sutta tehdä. Hajottaa autoja eikä korvaa jälkiä mitä on korjannut. Ei ole omassa ammatissa tämä korjaaja. Vaihtaisi alaa ja pian.
Tästä hepusta olen muiltakin kuullut kehuu itseänsä joka asiassa on olevinaan kaikki osaavainen,mutta totuus on että muut korjaavat siellä pajassa autot,ei Pekka osaa mitään tehdä siellä. Ja sit muka ajaa rallia eihän se uskalla ajaa kun on joka kerta lepikossa tai viimeinen. Se siitä kehujasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä hepusta olen muiltakin kuullut kehuu itseänsä joka asiassa on olevinaan kaikki osaavainen,mutta totuus on että muut korjaavat siellä pajassa autot,ei Pekka osaa mitään tehdä siellä. Ja sit muka ajaa rallia eihän se uskalla ajaa kun on joka kerta lepikossa tai viimeinen. Se siitä kehujasta.
Täältä yrittäjäntien savonpajasta yrittäjäntieltä ei saa edes kuittia,tekee pimeitä hommia. Siinä ois ratsian paikka veroherroille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä yrittäjäntien savonpajasta yrittäjäntieltä ei saa edes kuittia,tekee pimeitä hommia. Siinä ois ratsian paikka veroherroille.
Tein hänelle selväksi,että otan kuitin lähtiessä,antoi sen verran alennusta niin ei hän kuittia kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein hänelle selväksi,että otan kuitin lähtiessä,antoi sen verran alennusta niin ei hän kuittia kirjoittanut.
Kävin randomissa välillä. Mutta kyllä asiantutemusta olisi.
- rotarilassi
suosittelen Hyvösen Jannea
- kierränkaukaa
Joskus kävin kysymässä tuolla laturin vapaakytkimen vaihtoa mersuun tunnusti olevan niin iso homma kun joutuu purkamaan. Ihmettelen mitä pitää purkaa? Eli ei mitään!
- 78654
Jannelle ehdottomasti!
- ballijaballi
Saitko kuitin tekemisestä työstään??????
- Anonyymi
Enpä menis kehumaan
- Asionut
En mene Hartikaiseen. Taitaa olla asentajat ihan aloittelijoita eikä työnjohtokaan taida olla tämän päivän tasolla . Vastuuta ei kanna kukaan koko org.
- vaihtumuuallahetkessä
Sinne ei kannata kyllä mennä, työnvastaanotossa sellaista jappasua, tuntuu että ei minkäänlaista yleistietoa edes mersun yläpallon vaihdosta!
- Toimiihomma
Lukkariselle annan täydet 10 pistettä.
- Anonyymi
Hartikaisella saattaisi olla ihan hyvä huolto,mutta taidetaan määrätä omistajataholta,ettei huoltoa tehdä kunnolla. Jopa ei ollenkaan. Valohoidosta jäivät kiinni. Jo aiemmin ihmettelin työnjohtajaa,näytti aivan pahoinvoivalta,omatunto kai vaivasi.Jos on perhe ja velkaa,on kahden tulen välissä,tee kuin sanotaan tai etsi,jos saat ,toinen työpaikka. Joutui kai tottelemaan käskyä ylempää. Ihmettelin tuota ilmettä ja käsitin asian näin.Katsastukseen nimittäin vein auton suoraan huollosta ja sain vedenpitävät todisteet. Nyt en katsokaan merkkihuoltoon päin,kun auto on jo takuun ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hartikaisella saattaisi olla ihan hyvä huolto,mutta taidetaan määrätä omistajataholta,ettei huoltoa tehdä kunnolla. Jopa ei ollenkaan. Valohoidosta jäivät kiinni. Jo aiemmin ihmettelin työnjohtajaa,näytti aivan pahoinvoivalta,omatunto kai vaivasi.Jos on perhe ja velkaa,on kahden tulen välissä,tee kuin sanotaan tai etsi,jos saat ,toinen työpaikka. Joutui kai tottelemaan käskyä ylempää. Ihmettelin tuota ilmettä ja käsitin asian näin.Katsastukseen nimittäin vein auton suoraan huollosta ja sain vedenpitävät todisteet. Nyt en katsokaan merkkihuoltoon päin,kun auto on jo takuun ulkopuolella.
Eipä Kuopiokaa pärjää yhtään paremmin eivät ole daaneet webastoa kuntoon raha kyllä kelpaa mutta ei ole ammatti taitoa,Siis hartikainen Kuopio,
- Anonyymi
Ei vasstaa teoistaan valohoitoa
- todellahyvä
Juha paras muualle ei kannata viedä.ps.monen vuoden kokemus!
- entinenasiakas
sillä juhalla on monen vuoden kokemus ennemminkin autojen RIKKOMISESTA kuin minkään korjaamisesta!
- Tietääjaosaa
Ei varmaankaan suomen paras, mutta Iisalmen ja yläsavon paras!
- Pullakahvittörtölle
Hartikaiselle viimeksi, perseestä koko poppoo
- mersumullakin
Ei koskaan Hartikaiselle, enne vaikka seisokoon jos ei Pekka jouda katsomaan!
- näinjuurikin
autokaxs tai sit Autokorjaamo M. Tikkanen Siinä parhaat.
- Anonyymi
Autokaxista vain hyviä kokemuksia tähän menessä.
- Jookolaakkosen
Jos viet Hartikaiselle niin joudut seisoittamaan ja pitkään,minulla yksi kaveri joka oon oottana jo pari vuotta
- iisalmi
JML autohuolto paras Iisalmessa
- niimpävarmaan
niimpä varmaan!
- järkevä
Pärnäsen korjaamo , hyvä hinta laatusuhde
- Kontinen
just niin uusia osia vaihdetaan ilman että tietoa missä vika sitten ihmetellään kun ei vaan ala toimimaan.
Nopshellillakin tekevät paremmin - Maria45
Iisalmen kehnoin korjaamo. Korjataan samaa vikaa moneen kertaan, eikä silti tule kuntoon.
- c5äijä
tuosta lukkarisesta kuullu mitään muuta ku harmia! asiakaspalvelu jmllässäääässää on mitä on
- karhukotuli
Jätitkö laskun maksamatta ja tuli karhu? Sitten piti rueta täälä räkyttämään saman kymmen minuttisen aikana ihan usealla nimimerkillä.
- omakehuparaskehu
omakehuparaskehu
- c5äijä
Juha Lukkarinen taidat olla ainut joka on osannut itseäsi käydä täällä kehumassa ihan useammallakin nimimerkillä.
- lj68
ei kannata viedä minnekkään!
- katsopeiliin
käy katsomassa myös peiliin onko siellä mitään vikaa voi myös siellä jotakin häikkää olla
- Takkopajalle
Takkomäen pajalle. Ainakin ennen tekivät, mitä halusivat, muut, mitä osasivat. Suosittelen.
- enenääikinä
Myös minä olen saanut huonoa palvelua JML autohuollossa. Vein autoni sinne koska sitä suositeltiin mutta omistaja käyttäytyi röyhkeästi ja epäammattimaisesti eikä asentajakaan ollut tehtäviensä tasalla, rahat otettiin viat jäi. Tästä eteenpäin vien autoni ja rahani muualle.
- katsopeiliin
Käykää katsomassa myös peiliin nämä toisten haukkujat onko siellä mitään vikaa voi myös siellä jotakin häikkää olla
- Onhan_noita
Sukevan peruShuolto. Aika varattava RiSeltä.
tai
Pärnäsen korjaamolle molle molle molle ja molle - siinäne
Osaavia monimerkki korjaamoja. pärnänen, hyvösen janne , m tikkanen. eipä taida muita olla tässä kaupungissa. jossa homma pelaa takuita myöten.
- eesinne
Ainakin tuo Hyvönen pois tuosta listasta!
- Maaperä
Perämaa Soinlahti
- taaspelittää
Tänään käytin autoani Lukkarisella siinä autoalan vieressä. Heti oli jono aamusta oven takana, kaipa siellä jotain osataan tehdä. Eikä ole mitkään ryöstö hinnatkaan!
- lopetajuhaluklarinen
taaspelittää kirjoitti:
Tänään käytin autoani Lukkarisella siinä autoalan vieressä. Heti oli jono aamusta oven takana, kaipa siellä jotain osataan tehdä. Eikä ole mitkään ryöstö hinnatkaan!
lopeta tuo ihtesi kehuminen juha lukkarinen. eiköhän olisi parempi olla itse yrittäjien olla osallistumatta näihin topickeihin. nämä sinun omat manokset paistaa läpi aikalailla.
- Tyytyväine
Jml autohuollossa olen käyttänyt, ja neuvovat hyvin...Lukkarisen poika tekee ihan hyvin hommat
- ihmepuuhastelijoita
kyllähän se on harrastelu-porukkaa se jml-autohuolto kokonaan.
- Anonyymi
ihmepuuhastelijoita kirjoitti:
kyllähän se on harrastelu-porukkaa se jml-autohuolto kokonaan.
Kyllä se vähän tahtoo tietyissä asioissa näin olla.
- ainaviensinne
Kerroppa ihme puuhastelija mistä Iisalmesta löytyy jml-autohuoltoa parempia?
- Viesinnevaan
Jaska korjaa vie sinne.
- kuntoon
hyvösen autokorjaamo halpa ja asiallinen osaa hommansa. siis janne hyvönen
- onneksionjml
Älä viiti mainostaa kerran, olen ovella käyttänyt omaani ja kyselin miten pikkuhomma onnistuis kun itsellä ei sattunut olemaan kyseistä avanta. Alkoi puhua aivan puutaheinää, eli pitää purkaa että pääsee käsiksi vaikka osa on erittäin hyvin näkyvissä. Eli tulin siihen tulokseen että joka paikkaan on saatava pulltikone muuten ei voi tehdä!
Hyvösen Jannella olen aina käyttänyt ja tulen jatkossakin käyttämään. Osaa hyvin hommansa.
- jymäytetty
Ei ainakaan merkkiliikkeelle.
- KAIKKIISOLLA
EI KANNATA VIEDÄ AUTOAAN AINAKAAN SIIHEN JML-AUTOHUOLTOON MIKÄ ON SIINÄ AUTOALAN VIERESSÄ. EI TULLUT AUTONI KUNTOON KOLMANNELLAKAAN KERRALLA.
- aenakuntoon
Mulle aina tullut ja nopeasti ja halvalla!
- Jakopäänhihna
Markun uusi autohuolto todella hyvä. Kokemusta itsellä ja toisetkin kehuvat.
- Ihantottaseon
JML autokorjaamo ja Tikkasen Markun korjaamo todistetusti tämän seudun parhaita. Hyvä hinta/laatu suhde. Kannattaa kokeilla, et pety. Tämä on asiakkaan toteamus!
- yksiparhaista
Kyllä JML on parhaita Iisalmessa ja isällä kova kokemus ja poika oppii kun ikää tulee ei kukaan ole täysin valmis syntyessään ja jokainen joskus pettyy ja monesi varmaan auttaa kun käy katsomassa peilistä ja jos korjaus pitää tehdä halvimmalla tavalla niin ei aina onnistu. JML on palvellut minua todella hyvin ja kaikki on onnistunut.
- yrittäjä200000
lukkarisen homma aiven perseestä haukkuu täälä muita ja ite tekee aivan sutta savee
- hommaonnistuusiellä
Kyllä Lukkarisen korjaamo ehdottomasti parhaita Iisalmessa eikä mikään ryöstö hinnoittelu.
- dada.normal
Miksi minun asiakkaanaa pitäisi kehua jotain korjaamoa ilman palkkiota ?
- mb00
Ei ole "puhtaat jauhot pussissa" autokaxillakaan. Jos on uskominen teboilin baarissa kuulemiini kertomuksiin. Mene ja tiedä..
- Exkax
Jospa kertoisit enempi asiasta
- öljysuodatin
Kuka meistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven??? Edelleen uusi Markun korjaamo hyvä ja Teboil!!
- hmmmmjooo
Hyi iljettävä ihminen....kannattaa miettiä mihin rahat laittaa...
- järkikäteeen
itse en missään nimessä veisi auto kyseiselle yritykselle koska takuista ei sillä ole mitään hajua ja historiakin kerto omistajasta aika paljon.
- vittttunääliö
Aika meistä moni on synnitön kyllä... mäntti sinä varmaan oot.
Ite käytin Rellun romua Pärnäisellä useasti, eikä mitään moitittavaa. Nykyisin omistan toisen auton ja sitä käytän Hartikaisella (merkkihuolto). Hinnasto ja ripeys on omalla kohdalla ollu OK.
- sinnevuan
Sanokoon kuka mitä tahansa kyllä Lukkaristen korjaamolla hommat onnistuu!
- Lenkkin_himo
peräsin pekeele
- pajakörrit
Neepperin pajalle keskustaan.
- Tyytyväinen1
Moi! Ainakin Pärnäsen korjaamolla homma toimi. Hassu www-osoite niillä on :D https://molle.fi
- olinjoskusasiakas
Hyvösen J autokorjaamoa ei voi suositella. Laatu huonoa, jättää sovittuja asioita tekemättä tai tekee puolitiehen, korjaukset venyy ja ei ilmoita vaikkei autoa saa sovittuna ajankohtana ym.
- Anonyymi
Samanlainen paja on yrittäjäntiellä savonautopaja ei anna takuita eikä kuittia. Elikkä on pimee paja. Ei osaa korjata joku erehtyy menemään ei mene toista kertaa.
- peilissäkö
Kannattasiko lopettaa täällä kenenkään soimaaminen on aika lapsellista puuhaa. Kaikille varmaan joskus virhe tulee kannattaa käydä katsomassa peiliin. Eli jokainen vie autonsa sinne minne haluaa . ja he korjaavat mutta monesti asiakas sanoo että ei saa maksaa paljon tehkää vaan että pelaa huomiseen no mitä halvalla saa en ainakaan itse mitään.
ELI KÄYKÄÄ KATSOMASSA PEILIIN NIIN MONESTI SIELTÄ LÖYTYY MYÖS VIKAAJ A KORJATTAVAA JA SEKÄÄN EI AINA ONNISTA - uusiIisalmelainen
Itse luin näitä teidän kommentteja sen takia, kun olen vasta muuttanut Iisalmeen ja tarvitsee auto huoltaa.
Teidän jutuista ei saanut perusteltua tietoa mitä te tarkoitatte minkäkin korjaamon mollaamisessa tai kehumisella.
Kerran käytin mjl-korjaamolla joka käsittääkseni on luostarinen. Oli vähän nyrpeää palvelua, työn laatu kohtalaista, työn nopeus keskivertoa tai vähän hitaampaa, eivät tehneet kaikkia mitä pyysin (inhimillinen ereys) ei paha, kokonais arvio 7,5-8 arvosteluasteikko 4-10. - aenatänne
M. Tikkanen. Todella laadukasta osaamista kaikkiin merkkeihin. Huipputietäjä Ranskalaisiin. Hinnat kohdallaan.
- eekunsinne
Tähä yhdyn minäkin Tikkanen on ammattilainen!
- nainen30
M Tikkanen on paras ja luotettava.
- Anonyymi
nainen30 kirjoitti:
M Tikkanen on paras ja luotettava.
Myös täällä suositellaan Tikkasta. Todella hyvä palvelu ja hintakaan ei päätä huimaa.
- toistakymmentäjapsia
tupakkapajaan toyotalle.sielä imetään sätkää työnlomassa ja mennään jonnekkin puoleksi tuntia...pakoilemaan..sitten tullaan ja huudetaan mee tiskille kyselemään .meleko härskiä menoa
- Eeammattititoo
Hartikainen viimeinen paikka, mihin vien autoni.
- Kestääkehua
Lukkarisen ja Tikkasen korjaamot ovat ylä-savon parhaita. Puhutaan, mitä puhutaan. Tämä on tosi, kaikki tietää sen.
- Petettymies
Hartikaine worst
- Töykeetätoimintaa
Hartikaisella kuulemma vaihtuu porukka lennossa. Liekkö pääpomon takia ?
- opissa
Kyllä Lukkarisen JML on hyvä Juhalla pitkä historia autokorjaamosta ja Marko ja kumppanit nuoria vielä ja varmaan jotakin ei vielä osaa mutta tekemällä oppii ei kukaan varmaankaan täällä toisia soimaava ole alussa edes osannut paskantaa pottaan alussa on mennyt kuset ja paskat housuun siitä se oppi lähtee. Annetaan heidän tehdä työnsä rauhassa ja viedään heille töitä missä sitä oppia saa uudet autot varsin haasteellisia varmaan kaikille.
Itse Lukkarisella ja muuallakin käyttäneen tiedän kaikille sattuu myös muuta työtä tekeville vahinkoja joko tietämättömyyttään tai älyttömyyttään kukaan ei varmaan voi sanoa että ei ole koskaan mennyt vituksi joku homma.
Kaikkia töitä ja tekijöitä pitää kunnioittaa ja myös työttömiä eli kaikkia - niissäonnistuu
Juttu on niin että parhaat kolme korjaamoa löytyy Autoalan ja Ponssenvaraosa pisteen väliltä!
- kulti_vuattor
Mistä saa karhiin varaosia. Kiirein mylykkyy kyseessä.
- ajankohtainen
Karhi vai äes?
- samaasia
ajankohtainen kirjoitti:
Karhi vai äes?
Molemmat
- hanuriinvaan
Nämä viimeiset kannanottajat tunkekaa hanuriin karhit ja äkkeet!
- salarakkaat
hanuriinvaan kirjoitti:
Nämä viimeiset kannanottajat tunkekaa hanuriin karhit ja äkkeet!
Hanurin etupuoli lienee pääosassa tällä karhimiehellä.
- Anonyymi
Ketju on vanha,mutta kerron silti asiani . Citroen-huolenpito-sopimukseni aikaan sai autoni valohoitoa. Vika,jota menin korjauttamaan, oli yhä korjaamatta,kun vein sen katsastukseen huollon jälkeen samana päivänä. Sain siis täyden selvyyden jo epäilemästäni asiasta . Ettei autolle tehdä mitään. Oletan,että käsky tähän on tullut ylempää , koska työnjohtaja oli niin kiusaantuneen oloinen jo aiemmissa huolloissa. Sääliksi käy työnjohtoa tässä työpaikassa.
- Anonyymi
Ak-service Sonkajärvi
- Anonyymi
Tmi Mehmet Abdullah Pöllösenlahdella on hyvä ja halpa.
- Anonyymi
mykkä-makella käytin,vaan se lähti muihin hommiin...vaseliiniduuniin vatkoomaan
- Anonyymi
Ahmon kokohuijauksella kannattaa käyttää 😆
- Anonyymi
Kannattaisiko asia perustella ihan omalla naamavärkillä ennen kuin heittelee nuita aivopieruja ilmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko asia perustella ihan omalla naamavärkillä ennen kuin heittelee nuita aivopieruja ilmaan?
Ihan asiallinen kommentti eikä mikään aivopieru......koijjareita kaikki tyyni😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan asiallinen kommentti eikä mikään aivopieru......koijjareita kaikki tyyni😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjun summa on että yksikään paikka ei ole hyvä.
Menkää siis ja valitkaa itse paikkanne. Yhtä tyhjää lätinää kun aloittaa väittely mikä on paras kampaamo tai ruokakauppa.
Siihen vielä tee se itse väki säestää ja huhupuheet raikaa. Hohhoijaa mitä porukkaa.
- Anonyymi
Riippuu merkistä ja vuosimallista. 2018 Volvo avain vaunu kun taas 2000 malli vaikka M.tikkaselle
- Anonyymi
Markun autohuollosta ei minulla ole viime vuosilta kokemusta. Joskus aiemmin käytin saksalaista autoani siellä ja kuntoon tuli. Mikko Tikkanen on luotettava ja hinnoiltaan kilpailukykyinen huoltoliike. Olen käyttänyt hänellä ranskalaista menopeliä, iäkästä saksalaista ja melko tuoretta korealaista. Huollot ovat hoituneet sovitusti. Jatkossakin M. Tikkanen on valintani, koska koko porukka osaa hommansa ja hinta on kilpailukykyinen.
- Anonyymi
En vie enään ikinä yrittäjänkujan 9 autopajaan,kolhuja tuli siellä liikkeessä niin ei korvannut Pekka aiheuttamiaan kolhuja autooni.
- Anonyymi
Savon autopajaan en kokemukseni perusteella veisi edes polkupyörääni korjattavaksi.
- Anonyymi
Kyllä pisteet menee Mikko Tikkaselle, tänääkin oli kahvia ja täytekakkua ja autokin tuli siinä sivussa kuntoonm eikä ollut edes aikaa varattu. C5:ssa on niin pienet viat niitä korjatessa ei kauan mene ammattilaisilta!
- Anonyymi
Kyllä on palvelu muuttunut Tikkasella, lähinnä tiskillä. Ei siihen pitäis päästää muita kun Kimmo ja Mikko, ei menis tiuskimiseksi.
- Anonyymi
Hartikainen on paras
- Anonyymi
Taitaa tulla Iisalmen autokorjaamoille ja varaosaliikkeille tiukemmat ajat kun Motonetti saa hommat pyörimään ja hyvä niin, Autoalan sois jäävän siellä asiallinen henkilökunta ja varsinkin Kirsi uskomattoman nopea löytämään osat ja vieläpä sopivat!
- Anonyymi
Hartikainen heikoin. Sama vika ja monta kertaa saa viedä eikä silti tule kuntoon!
- Anonyymi
Ajakaa urpot rattikelkalla.
- Anonyymi
Mykkä-Make korjoo nyt työttömänä aatoja .ei maksa paljoa .Kaljaa vuan antaa ja tupakkoo.Posket pullollaan suattaa immee.Jupisee jottai itekseen,vuan siitä ei toenna välittee .Hitsoo mielellään lahoja autoja.Jupijupi vaan kuuluu
- Anonyymi
Oot tainna mennä makelle hommiin, eipä se kortistossa kovin hiäviä oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot tainna mennä makelle hommiin, eipä se kortistossa kovin hiäviä oo
Make hommissa?eikai rikkaitten tarvii töitä tehdä hohohhohohohohohohohho
- Anonyymi
Kyllä nekin kaikki hyviä korjaamoja on, muttei toimintakaava jolla niitä ylimäräisiä korjauksia terapiana tulevi.
- Anonyymi
Joka käyntikerran jälkeen on saanut soitella perään kun autosta puuttuu osia/joku tilattu huolto on tekemättä. (Asentamattomia suojia, väärän puolen jarruja yms.) Koskaan syy ei ole heidän vaan aina tietysti asiakkaan.
Nyt menee huolto vaihtoon, samaa palvelua paremmalla asenteella saa muualtakin. - Anonyymi
Hartikainen, kierrä kaukaa !
- Anonyymi
Markun autohuollosta minulla vain hyvää sanottavaa. Eivät lupaile tyhjiä ja mielestäni hintakin on ollut aina työtä vastaavaa ja kuntoon on autot tulleet, toisin kuin esim monessa "merkkihuollossa" mm. Hartikaisen työnjälki usein aivan perse**tä . Kovia poikia ovat Markulla tekemään työtä, eivät taida paljon lomia viettää.
- Anonyymi
Pakko varmaan tehä ku pers auksia ovat ja varmaan ainut asikas olet.
- Anonyymi
Neepperin pajalle. Tai sitten Takkomäen pajalle.
- Anonyymi
Mielestäni ei minnekkään kannata viedä vanhaa autoa valohoitoon.
- Anonyymi
Ainakin Vieremältä löytyy paikka missä ei valohoitoa anneta ja homma tapahtuu, kun vain et mene neuvomaan!
- Anonyymi
Hartikaine on ihan p:eestä.
Varsinkin se yksi työnjohtaja. Veto pois. Ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789