Kutsuu mua Kuusamo!

Tre-Kuusamo

Moikka!

Täällä Tampereella liki viiskymppinen nainen haikailee kesälomallaan kesäkuussa Kuusamoon Oulangan kansallispuistoon noin viikoksi vaeltelemaan :) Tuttujen menot ja lomasuunnitelmat eivät natsaa ajankohtaan. Yksinkään ei reissu katastrofi olisi ja tykkään päiväreissuja tehdä ihan itseksenikin. Mikään himourheilija tai huippukuntoinen en ole. Jonkin verran kuntoa, kestävyyttä ja sisua löytyy. Helppokulkuisessa maastossa ilman isoja kantamuksia jopa 30 km päivässä luontuu, vaativissa olosuhteissa tollanen 15 km varmaan max. Yksittäiset päiväreissut lähinnä mielessä esim. pieni karhunkierros. Toki upeeta olisi patikoida koko karhunkierros 80 km. Paljon olen kansallispuistoissa patikoinut, mutta Oulanka olisi uusi tuttavuus. Auto ja ajokortti on.

Luonto, sen kauneus ja hiljaisuus ovat lähtökohta. Positiivisuutta, vastuuntuntoisuutta ja sopeutuvaisuutta pitää matkaeväänä olla. Niitä voidaan punnita ennen h-hetkeä :)

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karhujakattellen

      Täällä mies vailla naisseuraa kesäksi, käy se vaeltaminenkin naisen kanssa. Olet jo viimeisillä vuosilla ennen kuivumista, sama täällä minä olen hieman yli 50v. mies, joten tasatahtia voidaan kulkea, ja kukaties hieman kutitella toisiamme teltan hämärässä

      • tambieda

        Kyllä siellä kesäkuussa kutisee, kun pahin räkkä on menossa.


    • antsa-50

      Moikka!

      Olen viisikymppinen mies Pirkanmaalta. Olen lähdössä Kuusamoon kesäkuun alussa. itseasiassa 4.6, viikon reissulle. Rukan lähellä on jo kaverin mökki varattuna, missä on tilaa n. 180 m2. Päiväretkiä olen minäkin tehnyt ja nytkin sellaiset on suunnitelmissa. Pari kertaa on tullut pieni karhunkierros tehtyä. Joten maisemat on jo jonkin verran tuttuja. Mukava se olisi kaverin kanssa kulkea.

      • Tre-Kuusamo

        Mukavalta kuulostaa :) Mulla alkaa kesäloma juuri tuona kyseisenä viikonloppuna!

        Rohkenetko antaa jotain @-osoitetta, niin voipi jutskata lähemmin?


      • antaja-50
        Tre-Kuusamo kirjoitti:

        Mukavalta kuulostaa :) Mulla alkaa kesäloma juuri tuona kyseisenä viikonloppuna!

        Rohkenetko antaa jotain @-osoitetta, niin voipi jutskata lähemmin?

        Parempi vaan tässä jutella, eiköhän ne seksitavat tälläkin voida läpi käydä ?


    • antsa-50
      • huihaihoi

        ahaa! antsa-50 sähän oot monessa ketjussa! ;)


    • Mimmi55Tre

      Tre-Kuusamo:
      Olitko reissussa? Saitko seuraa vai menitkö yksin? Olen aikeissa lähteä parin- kolmen viikon kuluttua Karhunkierrokselle vaikka päiväreissuja tekemään, pidemmälle ei uskalla ilman matkakaveria. Kyllä kai siellä yksinkin pärjää, mutta samanhenkinen retkiseura olisi mukavaa!

      Entä Antsa-50? Oletko lähdössä nyt syyskesällä Lappiin päin?

    • jussuppi

      hei mimmi55.. 48m lähtee tuossa 14.8 kieppeillä reiluksi viikoksi käsivarteen kämpälle. sielläkin suuntaa luontoa riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe