....minua, kuulin sen äänestäsi viimeksi kun juteltiin.
minä tiedän että sinä rakastat
14
<50
Vastaukset
- xbgjffbj
En puhunu paljop
- jalämminkatse
Taisin havaita lämmön äänessäsi.
- rrtgytj
Eikös siitä ole n.10v kun viimeksi sinulle puhuin? On muuten enemmän...On olo kuin idiootilla ehkä sellainen olenkin olen sellainen kuin olen kuitenkin...vituttaa kun ei saa olla oma itsensä...
- näinkökävi
niin ei sitä viimekertaista oikein voinut keskusteluksi sanoa, jotakin mumisit, mutta olen varma että säikähdit sitä mainintaani sinullekin tutun ihmisen alavireisyydestä
- enkämuutenrakasta
Bullshittiä... minusta et osaa tehdä mitään johtopäätöksiä ;)
- Väkisin_jaanoiteltu
Pekka?
Kyllä osaan. Minä olenkin niitä harvoja ihmisiä, joka todella tunnen sinut. (En kuitenkaan ole Ap.)
Kun luin postisi, totesin, ettet ole muuttunut luonteeltasi yhtään. Ja miksi olisitkaan; eihän ihminen muutu. Kaikki luonteesi hyvät ja huonot puolet olivat taas luettavissa silmieni edessä.
Ihminen ei voi määrätä tunteitaan, sen varmaan huomasit, kun kävit entisen asuntomme läheisellä elintarvikekioskilla 2014. Varmaan itsekin ihmettelit jälkeenpäin, mikä sinut sinne ajoin. ( VASTAUS: Etsit toisintoa lapsuutesi perheestä. Roolijako olisi, että sinä olet hallitseva, dynaaminen ja kilpailuhenkinen osapuoli, kuten äitisi. Minä saisin esittää isäsi roolin hieman alakuloisena kiukuttelijana, joka alistuu vahvemman osapuolen tahtoon.) - tuutilullaa
voi hyvänen aika
- lähiöidenkuningatar
Väkisin_jaanoiteltu kirjoitti:
Pekka?
Kyllä osaan. Minä olenkin niitä harvoja ihmisiä, joka todella tunnen sinut. (En kuitenkaan ole Ap.)
Kun luin postisi, totesin, ettet ole muuttunut luonteeltasi yhtään. Ja miksi olisitkaan; eihän ihminen muutu. Kaikki luonteesi hyvät ja huonot puolet olivat taas luettavissa silmieni edessä.
Ihminen ei voi määrätä tunteitaan, sen varmaan huomasit, kun kävit entisen asuntomme läheisellä elintarvikekioskilla 2014. Varmaan itsekin ihmettelit jälkeenpäin, mikä sinut sinne ajoin. ( VASTAUS: Etsit toisintoa lapsuutesi perheestä. Roolijako olisi, että sinä olet hallitseva, dynaaminen ja kilpailuhenkinen osapuoli, kuten äitisi. Minä saisin esittää isäsi roolin hieman alakuloisena kiukuttelijana, joka alistuu vahvemman osapuolen tahtoon.)Valitettavasti en ole Pekka, en edes ole mies :) olen nainen jolla on pokerinaama ;)
- Väkisin_jaanoiteltu
Enkä minä asu lähiössä, lähiöiden kuningatar. Muutin tänne "maalle", erään kaupungin keskustasta.
- Väkisin_jaanoiteltu
Milloin "viimeksi"? Tarkoitatko silloin yli 15 vuotta sitten?
- kirjatsekaisin
Hento kosketus :) kauniita unia ja Öitä
- kauniita_unia
Oli kyllä erittäin varovainen ja hento kosketus :) lämmin energia aalto valtasi sillä hetkellä koko kehon ja mielen..
- Väkisin_jaanoiteltu
Pekka ei haittaa, että tykkäät minusta. Minäkin tykkään sinusta, vaikka tunnen läpikotaisin,ja tunnen myös huonot puolesi.
- näensen
Hyvä jos kuuluu että ei jäänyt epäselväksi. Sanaton viestintä kertoo minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688