Aston Villa

Alik. Kine

Aston Villa kärsii pahasta keskinkertaisuudesta. Yrittivät ostaa Beattien, mutta ei onnistunut. Näytti vähän jo siltä että Villa nousis taistelemaan tosissaan Uefa-cup paikasta, mutta veto loppui kesken. Katsojistakin on puutetta eli melkoinen taifuuni on vellonut jo monta vuotta Aston Villan yllä. Mutta kaikesta huolimatta Aston Villa pysyy suosikkijuokkueenani, jo vuodesta 1993.

3

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhut asiaa. Kärsin itse samaisesta Villa-oireyhtymästä. Ollaan olevinamme suurseura, vaikkei pyttyjä ole tullut yli 20 vuoteen ( en siis noteeraa liigacuppeja .) Mikään ei tule muuttumaan niin kauan kun 80 v. puheenjohtaja Doug Ellis, alias Deadly Doug, on seurassa. Hän ei vaan anna managereille kunnon työkaluja. Yksi toisensa jälkeen managerit kypsyvät Ellisin diktaattorivaltaan ja lähtevät muualle, jollei Doug ehdi jo sitä ennen antaa kenkää. Viimeisin esimerkki oli Beattien kauppa, joka tökkäsi yllättäen Beattien ja Ellisin palkkaneuvotteluihin. Ja voi kuvitella O´Learyn ajatuksia tässä vaiheessa kun mies on tavoitellut pelaajaa viime kesästä asti. Veikkaan että tällä menolla manageri vaihtaa maisemaa vuoden 2005 aikana. Toivottavasti kuitenkaan ei.
      Miehistön kokoon ja tasoon nähden kausi on ollut kuitenkin tyydyttävä. Nyt vaan pitäisi saada kurssi käännettyä taas ylöspäin!

• kyllä

Aston Villa oli just hyvä sillon ku siel pelas Peter Schmeichel. On se vieläki iha hyvä mut sillon viel parempi. Kyllä ne siitä nousee.

• kyllä kirjoitti:

Aston Villa oli just hyvä sillon ku siel pelas Peter Schmeichel. On se vieläki iha hyvä mut sillon viel parempi. Kyllä ne siitä nousee.

Kyllä Nassen parhaat päivät tais kuitenkin olla eräässä toisessa, nimeltä mainitsemattomassa seurassa... Olihan se vielä Villa-aikoinakin ihan paikkansa täyttävä mokke. Parhaiten jäi Villapaidassa mieleen se, kun Schmeichel teki maalin. Pelitilanteessa. Jalalla!! Moniko muu mokke on pystynyt samaan!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6104
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1694
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1488
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      869
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      94
      811
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      719
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      704
    Aihe