Ilmoittaako kamera jos muistikortti on täysi (canon 7d)
Muistikortista?
Harrastelia
3
65
Vastaukset
- xzsdcfv
Ainaki mun kamera näyttää montako kuvaa voi vielä ottaa, jos näyttää että esim 5, niin silloin tietää että kortti on täynnä. No, ei ole 7d.
- Prokuristi
Kaipa kaikki tolkun kamerat kertovat jotta "Kortti täysi" taihikka ulkomaaksi "Card Full". Eivätkä suostu enää toimimaan, jotta kuvaaja ei luulisi kuvien edelleen tallentuvan.
- Harrastelia
Kiitos ystävällisitä vastauksista xzsdcfv ja Prokuristi , vähän pelkäsin täältä kysyä tyhmiä...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045511Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1194749- 4082214
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292202Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1651150- 621081
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N91001Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73971Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948