Vastaisku "väärille" hinnoille

ToimiiAina

Olen kehittänyt lyömättömän taktiikan kohdella väärällä hinnalla myyjiä. Sen sijaan, että voihkisin ja kerjäisin sympatiaa, olen röyhkeästi ostamatta.
Siitäs saavat!

15

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanVäärin

Tuota sanotaan markkinakaupaksi. Minulle se ei kelpaa, sillä haluan valtion määräämään hinnat oikeiksi. Valtiolla on viisautta määrätä hinta, jota ei saa ylittää.

• VähänIirin

Toisaalta on monasti huomattu, että maksimihinnasta on tullut myös minimihinta.

• valtio.apuun
        VähänIirin kirjoitti:

Toisaalta on monasti huomattu, että maksimihinnasta on tullut myös minimihinta.

Nimitetään joku vasuri hinnoitteluministeriksi, niin saadaan ainakin käytetyistämme kunnon hinta. Veneethän ovat tarpeettomia ylellisyyskapineita, joita ei pidä kenen hyvänsä ostella.

• AIPahus

Voiko se oikeasti olla niin helppoa, että vain jättää ostamatta?
      Mä luulin, että tänne pitää kirjoittaa pitkiä tarinoita ja esimerkkejä siitä, mikä oikea hinta on ja sitten vielä hiki virraten puolustaa omaa kantaa oli siinä mitään mieltä tai ei.

• Niukatajat

Mun taktiikka on se, että tinkaan ja teen tarjouksen. Kaupat syntyy: WinWin.

• Halpamaista

Tuo on tietenkin hyvä, jos on tekemässä kauppoja. Nämä suurimmat valittajat eivät ole vaan heitä yleensä häiritsee maailmassa vallitseva epävarmuus ja väärät housut eikun hinnat.

Siihen ei tinkaaminen auta koska jos kaikki laskee hintoja, niin joku on taas uudestaan liian kallis ja toinen liian halpa.

• Minä taas kutsun Bandidosin pojat suorittamaan hintaneuvottelut puolestani.

• Ja minä merten Odinit ottamaan ilmaiseksi. Se vasta on halpaa lystiä.

• Ar500

On hämmästyttävää kuinka usein te kaksi osaatte aina tulla samaan ketjuun yksimielisesti tarjoamaan noita korvaamattomia viisauksianne.

• minkä.mahtaa
        Ar500 kirjoitti:

On hämmästyttävää kuinka usein te kaksi osaatte aina tulla samaan ketjuun yksimielisesti tarjoamaan noita korvaamattomia viisauksianne.

Yhden varhaisteinin seksuaalista heräämistä ja huomionhalua se vain on. Kaikenlaista aikuisten pitää kestää.

• minkä.mahtaa kirjoitti:

Yhden varhaisteinin seksuaalista heräämistä ja huomionhalua se vain on. Kaikenlaista aikuisten pitää kestää.

Samalla kun poistat ruton telfacatistasi kannattaa poistaa snorkkeli perseestäsi ja lakata hämmästelemästä sitä että joillakin järki juoksee jopa samaan aikaan sinä henkinen lilliputti. Itse en ymmärrä kuinka voit pitää kissansilmääsi tunkemiasi esineitä seksuaalisina.

• kummitäti_
        Ar500 kirjoitti:

Pahoittelen Jurpån ja Gertrudtädin kielenkäyttöä. Kerrottakoon, että he ovat siamilaisia kaksosia ja synnytetty suklaapuolen kautta.

• kummitäti_ kirjoitti:

Pahoittelen Jurpån ja Gertrudtädin kielenkäyttöä. Kerrottakoon, että he ovat siamilaisia kaksosia ja synnytetty suklaapuolen kautta.

Luulet vaan. Kerrottakoon että oma suklaapuolesi ei ole koskaan ollut exit only.

• niin.aivan
        Gertrudtäti kirjoitti:

Samalla kun poistat ruton telfacatistasi kannattaa poistaa snorkkeli perseestäsi ja lakata hämmästelemästä sitä että joillakin järki juoksee jopa samaan aikaan sinä henkinen lilliputti. Itse en ymmärrä kuinka voit pitää kissansilmääsi tunkemiasi esineitä seksuaalisina.

Aivan tyypillisesti varhaisteinien mielestä aikuiset ovat vajaaälyisiä ja he itse järjen jättejä. Aikuinen yleensä antaa heidän pitää illuusionsa.

• HelpoinTapa

Tilaan ulkomailta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe