Miten saada tontti, kun kaupungilla 5 v karenssi tontin ostossa? Eli olemme ostaneet kaupungilta tontin alta 5 vee ja nyt emme saa uutta, kun kaupungilla karenssi. Miten kiertää tämä ettei tulisi kuluja paljoa? Voiko ottaa esim. jonkun toisen nimiin niin että ostaisi tämän myöhemmin? Tästä taitaa joutua maksamaan sitten jotain veroa. On se kumma kun vapaita tontteja olisi ja perheemme olisi halukas rakentaan niin ei kaupunki myy....
Kaupunki ei anna tonttia
Martsu12345
3
152
Vastaukset
- myynniss
vapaita tontteja rakentamiseen myynnissä paljon, miksi vain kaupungin myymä kelpaa yksityisetkin myy ilman myyntirajoiyiksia vaikka usramman heti
- dsjögDKGJAKGKJSDA
Asu nyt siinä edellisessäkin talossa tuo viisi vuotta. Kaupungit subventoi tarkoituksellisesti tavallisia perheitä edullisilla tonttihinnoillaan.
TAI ilmoittaudu vaan suosiolla rakennusammatin harjoittajaksi JA MAKSA VEROSI kuten muidenkin alan yrittäjien on maksettava. - 3456-0
Lapsen nimellä saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611