karkasin koulusta ja kaivoin tieni kiinaan.
kysyttävää??
kiva päivä
16
<50
Vastaukset
- Ihmettelensuuresti
Oikeestikko
- käyttäjänimijokäytössä
no joo joo!!! etkö muka usko ite oot tyhmä
- Ihmettelensuuresti
Oon varmasti viisaampi ku sä lyödääx vetoo
- käyttäjänimijokäytössä
Ihmettelensuuresti kirjoitti:
Oon varmasti viisaampi ku sä lyödääx vetoo
no ei koska sä häviäisit HAAAHAHHAAHAH VOITIN SUT
- Ihmettelensuuresti
Yhyyy meen kertoo äitille susta rumilus ;(
- Ihmettelensuuresti
Ootko poika
- käyttäjänimijokäytössä
Ihmettelensuuresti kirjoitti:
Yhyyy meen kertoo äitille susta rumilus ;(
EI PLIIS EI EN HALUU KUOLLA OIKEESTI SORI SAAT MUN KARKIT MUT MUL ON VAA SALMIAKKIAUTOI ONX OK??????
- Ihmettelensuuresti
Joo käy
- käyttäjänimijokäytössä
käyttäjänimijokäytössä kirjoitti:
EI PLIIS EI EN HALUU KUOLLA OIKEESTI SORI SAAT MUN KARKIT MUT MUL ON VAA SALMIAKKIAUTOI ONX OK??????
ite oot poika!!! >:(
- Ihmettelensuuresti
Mä en oo poika mut mun veli on
- käyttäjänimijokäytössä
ok kiva ketä kiinostaa oikeesti mitä välii??????
- Ihmettelensuuresti
Kävin kysyy se onkin tyttö hups sori ku valehtelin älä pakota mua helvettiin oon kiltti älä tee sitä ei ei eiiiiiiiiii
- käyttäjänimijokäytössä
no okei jos annat mulle 3kg jätskii ja 4 tuolia älä kysy miks mut tarviin ne ja tarviin ne NYT sul on 2min aikaa hankkii ne tai joudut helvettiin :)
- Ihmettelensuuresti
Mä tykkään kuumsta meen sinne mielummin en myöskään haluu taivaaseen koska pelkään korkeita paikkoja
- käyttäjänimijokäytössä
öö no ok voin lähettää sut sinne raketilla ja saat 3 porkkanaa evääks ja sit 82 kaljaa ettei tuu jano
- Ihmettelensuuresti
Kiittiiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381