Jostain syystä kauan sitten uutisissakin vitsiksi mainittu "Voit saada NOKIA WAP puhelimen" -kiertokirje on taas lähtenyt kiertämään eikä jengi tunnu tajuavan ettei mitään ilmaista puhelinta ole tarjolla. Eli jos saat viestin:
Onko sulla tarve vaihtaa matkapuhelinta ?? Jos on -
tässä
tilaisuutesi !! Nokia testaa ' PUSKARADION ' TEHOKKUUTTA
TUOTTEIDENSA MARKKINOINNISSA. Palkaksi vaivannäöstäsi
saat
ilmaisen matkapuhelimen !!
Jos lähetät VIESTIN edelleen KYMMENELLE henkilölle saat
NOKIA 6210 puhelimen !
Jos lähetät VIESTIN edelleen kahdelle KYMMENELLE
henkilölle saat NOKIA WAP puhelimen !
ÄLÄ UNOHDA lähettää viestiä: [email protected]
Ilmainen puhelimesi lähetään sinulle parin viikon sisällä ;
NOKIA pitää yhteyttä sinuun sähköpostilla !!
Ei kannata lähettää sitä eteenpäin. Nokialla ei ole töissä Anna Swelan nimistä ihmistä etkä tule saamaan ilmaista puhelinta. Ainoastaan tukit sähköpostipalvelimia.
Olin juuri lomalla 5 päivää ja inboxissa odotti 4 moista viestiä, huokaus. Miten helposti ihmiset meneekään lankaan.
"Ilmainen Nokian puhelin" -ketjukirje on HOAX!
Älkää lähettäkö eteenpäin
1
807
Vastaukset
- koko rahalla
yks nuorehko mies lähetti ko.viestiketjun, sain samalla läjän minulle tuntemattomien henkilöiden sähköpostiosoitteita.
Suomalaisten järjenköyhyyttä ei todellakaan voi olla ihmettelemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080