Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluan kuolla

enjaksaenää

Minua ei tarvita, olen viallinen. Päässäni pyörii vain se kuinka vihaan itseäni. En ole enää onnellinen :(
Haluan olla normaali ja tavallinen. Olen tosi lyhyt ja haluan olla laihempi, olen mielestäni läski. En halua että kylkiluuni ovat ulkonevat, en kestä enää pihtipolviani. En jaksa tätä astmaa, haluan normaalit ranteet. En jaksa sitä että kärsin turpoamisesta. Etuhampaani ovat katkenneet ja posliinia. Olen ruma. Olen niin ruma. Silmäni ovat kamalat, samoin hampaani, nenäni ja korvani. Haluan olla laihempi mutta laihdutus ei onnistu. En hymyile, hampaani ovat kamalat. Sormeni rumat, suoneni näkyvät vahvasti. Jalkani ovat rumat.
Koen olevani rumin ihminen täällä. Inhoan jopa ääntäni.

Siis en jaksa tätä enää. En jaksa tätä kärsimistä koska olen liiankin erilainen, haluan olla normaali ja kaunis teini.

En tiedä kauanko jaksan enää :(

14

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaajakasviksia

      Hei, joku oli ehtinyt laittaa epäasiallisen vastauksen viestiisi. Olen ilmoittanut siitä ylläpidolle. Toivottavasti viesti poistetaan!

      Muistathan, että ulkonäköasia on aina mielipideasia. Maailmassa on 7 miljardia ihmistä - ja onneksi kaikki ovat erilaisia, mutta saman arvoisia!

      Olet rohkea, kun tuot ajatuksiasi julki. Se on vahvuutta, jota sinussa on. Suomi24:ssä viesteihin tulee monenlaisia kommentteja. Osa niistä voi aiheuttaa pahaa mieltä. Olisiko parempi, jos keskusteleisit mieltä painavista asioista vaikkapa jonkun luotettavan läheisen, ammattilaisen tms. kanssa.

      Muista, että minä ja moni muu viestisi lukija olemme läheisiäsi. Haluamme, että sinulla on kaikki hyvin! Toivon, että kevät tuo sinulle monta aihetta iloon.

      Olen itse kokenut joskus alakuloisuutta. Siihen parasta lääkettä ovat olleet liikkuminen, luontoharrastus, hyvä terveellinen ruoka (paljon kalaa ja kasviksia!) sekä sosiaalinen kanssakäyminen läheisten kanssa. Olen aloittanut uusia harrastuksia, joissa olen kokenut voimaantumista!

      HYVÄÄ KEVÄÄN KATKOA SINULLE & KAIKILLE LUKIJOILLE!

      • hauskaheebo

        Oot aika tylsä heebo


      • Kalaajakasviksia

        Myönnetään :) T. Kalaajakasviksia


    • Hei

      Nimimerkki Kalaajakasviksia vastasi ihanasti sinulle. Tahtoisin yhtyä hänen rohkaisevaan näkökantaansa.
      En tiedä onko elämässäsi tapahtunut jotain joka on saanut sinut yhtäkkiä tuntemaan itsesi huonoksi. Tiedän ettei siitä olotilasta noin vaan pääse eroon. Tarvitset apua ja hoivaa, jotta alkaisit nähdä itsesi positiivisemmassa valossa. Onko lähelläsi ketään luotettavaa ja lämminsydämistä aikuista jolle voisit uskoutua? Myös kouluterkkari tai joku ihana ope voi hyvin olla sellainen ihminen. Jos sinulla on kontakteja omaan kotiseurakuntaasi, voit rohkeasti kääntyä papin tai nuorisonohjaajan puoleen.

      Olisi tärkeää, että voisit erottaa tunteet siitä mikä oikeasti on faktaa. Se että tunnet olevasi maailman rumin ja viallisin olento, ei vielä tarkoita, että asia oikeasti olisi niin. Se on tunne joka kertoo siitä, ettei välitä itsestäsi. Koet olevasi turha ja tarpeeton. Tällaisista oloista on mahdollista päästä eroon. Sinun on mahdollista nähdä vielä itsesi kauniina ja kivana ihmisenä. Koska sitä sinä olet, vaikket vielä näe sitä.

      Lämmöllä,
      Pappi Elisabet

    • dfbcv

      tiiätkö mitä? KUKAAN EI PIDÄ ITSEÄÄN KAUNIINA!!!! Get over yourself.

      • Paitsi minä


      • tosi_on

        Mää oom paras!


      • Kyl mä ny tiedän näyttäväni hyvältä :D


      • Poika-01 kirjoitti:

        Kyl mä ny tiedän näyttäväni hyvältä :D

        Haha
        SINÄ😂😂
        Hankit vaan pikkutyttöjen kikkejä ja oot muutenkin epätoivoinen


      • yeptruedat

        Kai nyt pikkupojat saa pikkutyttöjek kikkejä kysellä.


    • oonmikäoon

      Hei älähän nyt noin soimaa itseäsi,kukaan ei ole täydellinen.Nekin jotka ulkoisesti näyttävät kauniilta niin voin sanoa että voivat sairastaa tautia josta kärsivät ja sitä ei näy ulospäin.Ei kannata keskittyä niihin omiin muka huonoihin puoliin vaan niihin hyviin mitä sinustakin löytyy roppakaupalla.Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet,et varmasti ole ruma,sitä itse ajattelee aina niin, muut ei.Itsellänikin on "vikoja"vaikka mitä mutta en anna sellasten häiritä,omathan on vinot hampaani ne on vaan persoonalliset siis osa minua.

    • Kalaajakasviksia

      Nyt on jo kesä! Toivottavasti elämässäsi kaikki on aurinkoisempaa kuin talvella.
      Olet ollut ajatuksissani. Päätin tulla pitkästä aikaa katsomaan, onko viestiketjuun tullut uusia kirjoituksia.
      Hyvää jatkoa!

    • beyourselfnowandtomorrow

      Ensimmäiseksi, jos välität itsestäsi tai kenestä muusta enää yhtään, niin ole kiltti ja hae apua mahdollisimman nopeasti. Toiseksi, tiedän että nämä sanat eivät varmaan helpota oloasi tai auta sinua nyt yhtään, mutta sinä olet täydellinen juuri sellaisena kun olet. Tiedän, että et pyytänyt ketään samaistumaan tilanteeseesi tai pyytänyt kokemuksia, mutta minä aion silti kertoa omasta menneisyydestäni toivoen sen auttavan sinua jotenkin. Minä olen ollut vaikeasti masentunut, jonka rinnalla minulla on ollut mm. paniikkihäiriö ja hirveitä uniongelmia. En lähde kirjoitusteni kanssa niin pitkälle, että kertoisin syitä mitkä ajoi minut tuohon pimeyteen tai millaista elämäni oli tuossa pimeydessä. MINÄ KERRON SEN, ETTÄ MONIEN VUOSIEN KAMPPAILUN JÄLKEEN PÄÄSIN POIES TUOSTA PIMEYDESTÄ JA NYKYÄÄN MINÄ OLEN ONNELLINEN ! Tuossa elämänvaiheessa en ikinä uskonut, että voisin vielä joskus olla onnellinen ja kaikki pienetkin positiiviset asiat, kuten nauru, olivat minulle vieraita käsitteitä. Mutta nyt minä olen tässä, olen suorastaan sairas onnellisuudesta ja niin ylpeä etten antanut aikoinaan periksi. Tee töitä päästäksesi valoon, yritä löytää oma motivaatiosi että saisit kokea tämän mitä minä koen - koska tämä on sen arvoista.

    • Tietäjänä

      Kyllä aloittaja on mun mielestä ihan oikeaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe