Pitäis tulla Imatralle viettää viikonloppua. Etsinkin halpaa majoitusta. Kuulin, että Mansikkalassa voisi olla joku halpa Gasthouse????
Onko tietoa? neuvoja jnejne..... Bullsis tavataan!
Halpa hotelli/hostelli/tai joku muu
13
1206
Vastaukset
- Petra
Gasthaus Ukonlinna, mut en tiedä onko majoitusta talvella. Mansikkalas on ollut ammoin kesähotelli. Korvenkyläs on edullinen motelli kulkuripoika ja sit sen vieressä Karjalan portti.
Ja rajapatsaalla Anna Kern missä taitaa olla hieman venäläinen meininki. Sit on vuoksenhovi ja cumulus- eikun.
Älä helvetissä Anna Kerniä ees leikilläs suosita,erittäin epämääräistä toimintaa...Kulkuripoika on myös aika alhaalta,laittaisin ennemmin rahat kiinni kunnon hotellihuoneeseen,kuin ainakaan kahteen ed.mainittuun.
Ukonlinnassa ei muuten ole maijoitusta talvella.
- Siinä ihan naapurissa asust...
Joo, Mansikkalassa (tarkemmin Paajalassa) toimii se kesähotelli Pilvikujalla niissä opiskelijakämpissä. Sitä varmaankin tarkotat. En kyllä tiä onko se tähän aikaan enää hotellikäytössä, eiköhän nuo opiskelijat oo sen vallannu taas...
- Huom!!
Kesähotelli ei ole käytössä.
- Late
Huom!! kirjoitti:
Kesähotelli ei ole käytössä.
Kiitoksia tosiaan näistä. Eiköhän noista jo jotain löydy. oikein mukavaa kevättä!!
See ya
- Anonyymi
Onko kulkurinpojassa vielä majoitusta?
Tietojen mukaan onko omistaja vaihtunut kun Saksalainen ravintola? - Anonyymi
Oli ainakin viime kesänä.
- Anonyymi
Niskalla hyvä ja siisti hotelli Leningrad. Ruoka myös ihan hyvää kotiruokaa.
- Anonyymi
Laitetaan Leningrad poikottiin jo pelkän nimen takia. Olkoon ruokana vaikka hanhenmaksapalleroita tryffelikastikkeessa ja huoneissa lakeija vakiovarusteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan Leningrad poikottiin jo pelkän nimen takia. Olkoon ruokana vaikka hanhenmaksapalleroita tryffelikastikkeessa ja huoneissa lakeija vakiovarusteena.
Tyhmää boikotoida jotain firmaa nimen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää boikotoida jotain firmaa nimen takia.
Noh, imatralaiset on tyhmiä.
- Anonyymi
Löytyy myös hyvä siisti väli-baari!
- Anonyymi
Varmaan majoitus löytyny jo kuluneessa 17 vuodessa 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082