Vain vilaus sinusta mut se sai mut taas ikävöimään sua..Mun sydän huutaa sun luoksesi..
Että mun pitikin nähdä sut mies tänään
21
<50
Vastaukset
- minäkinVilauksen
missä näit/näimme?
- Tulinkäännyinpoistuin
Kurkistitkos kulman taakse?
- Ensetaidaminäolla
Joo, olin kyllä liikkeellä tänäänkin. Autolla huristelin.
- luulinettetnähny
Minkä värisellä? Autolla minäkin.
- Ehkä_näin
luulinettetnähny kirjoitti:
Minkä värisellä? Autolla minäkin.
Punainen "kiesi" entä sinulla nainen?
- sehän
Taisi olla se farmariauto. Näin kyllä sinut.
- JEEVEEE
samt sanat sinulle nainen
- huutaakovemmin
Huutaispas niin että se minunkin sydän sen kuulisi...
- Menähtiin
Siellä missä kumpikin olemme ....
- kiiimaset
taksikopilla
- oletkosiellä
Tiedä vaikka nähtäis huomennakin, oletko siellä siihen aikaan.
- vilausnähty
Juu olenhan minä ;)
- ihastunuthkhgj
Sovimme että näemme klo. 12. Sitä odotellessa....
- urkujenääni
onko silloin kirkonmenot
- Eivoikkaan
Voitko se olla sinä. Toivoisin ainakin. Olinko näkevinäni pienen hymyn kohdalla?
- Eivoimitään
Minä en ole huomenna siellä mut uskoisin että tällä viikolla kuitenkin nähdään..
- si----nolisikohan
Huomasin kyllä. Tulit, käännyit, poistuit.
- viluliluleilaiD
tiluliluleilai:D
- vilaus
nähtiinkö k-kaupassa ? minä näin ihanan neitokaisen
- einähty
k-kaupassa...
- kuulemmavoishelpottaa
Hivele sivele pimpiäs naine.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648