Kantri oli ennen mahtipaikka. Se oli ennen se!
Inksan yöelämä kuoli mamumuutoksessa.
24
648
Vastaukset
- AnjalanMatsu
Minulla on asunnossani höyrysauna. Pirskeet voivat jatkua siellä lämpimissä ja kosteissa tunnelmissa..
- ei.millään.pahalla
Mukava muistikuva viime kesän hellepäivän illalta.
Siinä ne wanhat pellintaivuttajat viettivät vapaailtaa Kantrin terassilla. Torilta lähdin polkupyörällä ajamaan Tehtaanmäelle päin.
"Miten sinä muka ammattimies ratkaiset tämän kiperän katonteko-ongelman"? Vanhempi ammattimies siinä tiukkasi asiaa kolleegaltaan.
Kuului se keskustelu vielä Tehtaanmäen sillalle asti. - ohutta.yläpilveä
Pian mamut siftaavat pääkaupunkiseudulle kun siellä on niin monta samaa heimoa ja huonetta olevaa.
Hotelli ja ravintola taas avataan. Elämä palaa ennalleen. Ehkä jo v.2021. - voihyvääpäivää
Inkeroisista nyt saa rivitalon tai omakotitalon paril tuhannel. Empä menis kehuu itteää sillä rikkaaksi!
- pankille.kate.ei.riitä
Mist näit tietää. Muutama vuosi sitten ostimme eukon kanssa pienen, laitetun talon hiukan sivummalta.
Vanha pariskunta tinki talon hinnaksi 60.000 €. Talo on sopiva ja kiva kahdelle hengelle.
Nyt jos joutuisimme myymään, takkiin tulis rutosti.
Suomessa on nyt 100.000 vanhaa ok-taloa, joita ei kannata alkaa kunnostamaan ellei itellä ole rahaa kuin ratainssillä. - kopokoolo
millä tavalla se hinnanalennus vaikuttaa asumiseesi?? Ei niitä voiton takia osteta vaan siksi että niissä asutaan. Sijoita vaikka osakkeisiin jos haluat rikastua!
- VoiJykäMinkäTeit
Eikö se Sukulan Jykä saanu puljuu kannattavaksi?
- yönsyöjä
Kuka menisi vapaaehtoisesti inksaan ravintolaan illalla syömää?? Tai inksan yöelämään???!! :-) :-) :-) Ei kukaan, koska sellaista ei ole ikinä mämmäläsä ollukkaa... Olkoon vaik sata sukulaa tai mukulaa...
- perspanomies
Maajussit ja iskelmä fanit.
- Ruotilan.ryske
Jos Inksan yöelämä oli hotelliravintola Kantrin varassa niin aikas ohkasissa kantimisssa oli.
Sitäpaitsi ei kai ne turvapaikanhakijat ole eläkeikäänsä asti Kantrin tiloissa. Niin että älkää ajautuko tuon ongelman takia kovin syvään kriisiin.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279