Inksan yöelämä kuoli mamumuutoksessa.

sen.pituinen_se

Kantri oli ennen mahtipaikka. Se oli ennen se!

24

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnjalanMatsu

Minulla on asunnossani höyrysauna. Pirskeet voivat jatkua siellä lämpimissä ja kosteissa tunnelmissa..

• ei.millään.pahalla

Mukava muistikuva viime kesän hellepäivän illalta.

Siinä ne wanhat pellintaivuttajat viettivät vapaailtaa Kantrin terassilla. Torilta lähdin polkupyörällä ajamaan Tehtaanmäelle päin.

"Miten sinä muka ammattimies ratkaiset tämän kiperän katonteko-ongelman"? Vanhempi ammattimies siinä tiukkasi asiaa kolleegaltaan.
      Kuului se keskustelu vielä Tehtaanmäen sillalle asti.

• ohutta.yläpilveä

Pian mamut siftaavat pääkaupunkiseudulle kun siellä on niin monta samaa heimoa ja huonetta olevaa.
      Hotelli ja ravintola taas avataan. Elämä palaa ennalleen. Ehkä jo v.2021.

• voihyvääpäivää

Inkeroisista nyt saa rivitalon tai omakotitalon paril tuhannel. Empä menis kehuu itteää sillä rikkaaksi!

• pankille.kate.ei.riitä

Mist näit tietää. Muutama vuosi sitten ostimme eukon kanssa pienen, laitetun talon hiukan sivummalta.
        Vanha pariskunta tinki talon hinnaksi 60.000 €. Talo on sopiva ja kiva kahdelle hengelle.
        Nyt jos joutuisimme myymään, takkiin tulis rutosti.
        Suomessa on nyt 100.000 vanhaa ok-taloa, joita ei kannata alkaa kunnostamaan ellei itellä ole rahaa kuin ratainssillä.

• kopokoolo

millä tavalla se hinnanalennus vaikuttaa asumiseesi?? Ei niitä voiton takia osteta vaan siksi että niissä asutaan. Sijoita vaikka osakkeisiin jos haluat rikastua!

• VoiJykäMinkäTeit

Eikö se Sukulan Jykä saanu puljuu kannattavaksi?

• yönsyöjä

Kuka menisi vapaaehtoisesti inksaan ravintolaan illalla syömää?? Tai inksan yöelämään???!! :-) :-) :-) Ei kukaan, koska sellaista ei ole ikinä mämmäläsä ollukkaa... Olkoon vaik sata sukulaa tai mukulaa...

• perspanomies

Maajussit ja iskelmä fanit.

• Ruotilan.ryske

Jos Inksan yöelämä oli hotelliravintola Kantrin varassa niin aikas ohkasissa kantimisssa oli.
      Sitäpaitsi ei kai ne turvapaikanhakijat ole eläkeikäänsä asti Kantrin tiloissa. Niin että älkää ajautuko tuon ongelman takia kovin syvään kriisiin.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe