Aika speden näköistä ananas homot esim ne käyvät pillifarkui sitten joku oksetteva lyhyt paita tai Villapaita siis miten kaikki menee tohon touhuun hiukset täyteen jotain möinää! Ihme että ei vielä meikkaa päälle hyih hyi
Hyi nää nykymuodossaan olevat ananashiukset
5
336
Vastaukset
kerrankin asiapuhetta
- Ihmettelen_ilmoja
Ihme valitusta taas! Vähän aikaa sitten välitettiin, kun kaikki pojat pukeutuu lökäpöksyihin ym. Hopparovaatteisiin ja pitää jokapaikassa hikistä pipoa. Nyt kun pukeudutaan siististi ja muutenkin olemus on parempi, niin ei sekään ole hyvä :0. Ihmeellistä kääkättämään...
- Ihmettelen_minäkin
No kyllä mä mieluummin kattelisin hopparivaatteissa kulkevia nuoria, kuin mitä nykyään käytetään jotain saamarin tiukkoja ja monta numeroa liian pieniltä näyttäviä vaatteita, niin tytöillä kuin pojilla. Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan, muuta kuin sanomaan hyi helvetin perse.
- asdfiajfoisjfa
Nykyään jos otat vaikka kymmenen ihmistä riviin josta puolet tyttöjä ja puolet poikia, peität yläruumiit vaikka pressuverholla niin et enää tunnista kuka on poika ja kuka tyttö. Joskus jopa paidat/takit ovat samanlaisia. Ihme homostelua.
Totta... Ihme menoo et pitää näyttää joltai hinttarilta... Olis edes oikeen kokoset farkut ja järkevä tukka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099