Aika speden näköistä ananas homot esim ne käyvät pillifarkui sitten joku oksetteva lyhyt paita tai Villapaita siis miten kaikki menee tohon touhuun hiukset täyteen jotain möinää! Ihme että ei vielä meikkaa päälle hyih hyi
Hyi nää nykymuodossaan olevat ananashiukset
5
359
Vastaukset
kerrankin asiapuhetta
- Ihmettelen_ilmoja
Ihme valitusta taas! Vähän aikaa sitten välitettiin, kun kaikki pojat pukeutuu lökäpöksyihin ym. Hopparovaatteisiin ja pitää jokapaikassa hikistä pipoa. Nyt kun pukeudutaan siististi ja muutenkin olemus on parempi, niin ei sekään ole hyvä :0. Ihmeellistä kääkättämään...
- Ihmettelen_minäkin
No kyllä mä mieluummin kattelisin hopparivaatteissa kulkevia nuoria, kuin mitä nykyään käytetään jotain saamarin tiukkoja ja monta numeroa liian pieniltä näyttäviä vaatteita, niin tytöillä kuin pojilla. Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan, muuta kuin sanomaan hyi helvetin perse.
- asdfiajfoisjfa
Nykyään jos otat vaikka kymmenen ihmistä riviin josta puolet tyttöjä ja puolet poikia, peität yläruumiit vaikka pressuverholla niin et enää tunnista kuka on poika ja kuka tyttö. Joskus jopa paidat/takit ovat samanlaisia. Ihme homostelua.
Totta... Ihme menoo et pitää näyttää joltai hinttarilta... Olis edes oikeen kokoset farkut ja järkevä tukka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811406
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211006
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652