Englanninvinttikoiran nykyinen hinta

Bandana

Olen pohtinut cockerini kaveriksi englanninvinttikoiraa, mutta netistä löytyy aika nihkeästi tietoa kyseisestä rodusta. Kasvattajiakin tuntuu olevan melko rajallisesti, mutta osaisiko joku kertoa mitä kyseisen rodun pentu maksaa?

6

3731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasddd

Aika nihkeesti oli tosiaan kun etsiskelin tietoa.

Olisko facebookin koiraryhmät sellasia mistä voisit kysellä?

• GreyHoo

www.greyhound.fi
      Et ole ollut yhteydessä yhdistyksen toimihenkilöihin.. Vastauksen olisit saanut suht nopeasti..
      Hinta kasvattajasta riippuen 1500-2000€.

• Hhjuukjh

Etsiikö ap näyttelyluikkua vai rata-greyhoundia?

• Lemon123

Riippuu paljolti etsiikö ratalinjaista vai näyttelylinjaista. Yleisesti taitaa olla ymmärtääkseni niin, että ratalinjaiset ovat halvempia. Itsellä ratalinjainen ja maksoi jokunen vuosi sitten 900/950€. Näyttelylinjaisista en tiedä yhtään, mutta arvioisin, että jostain 1100€ --> Mutta tietty aina on poikkeuksia sinne tänne eli paljon riippuu kasvattajasta jne.

Pentueita ei hirveästi ole kummassakaan verrattuna muihin yleisempiin rotuihin, joten kannattaa olla ajoissa liikkeellä ja kysellä rotuyhdistykseltä sekä kasvattajilta. Vaikka heillä ei olisikaan pentua vapaana tai pentuetta tulossa, voivat he ohjata toiselle kasvattajalle, josta voisi pennun löytää.

Ja jos etsit ihan kotikoiraa, kannattaa myös harkita ratalinjaista kodinvaihtajaa. Niitäkin varmasti tulee aina silloin tällöin kotia etsimään, jos aikuinen/nuori koira olisi vaihtoehto kannattaa kysellä niistäkin kasvattajilta:-)

Onnea tulevan koiran hankintaan! :-)

Jos etsit ratalinjaista kannattaa vilkaista Greyhound Racing liiton sivuja. Kasvattajia löytyy täältä: http://www.grl.fi/t/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=52

Jos etsit näyttelylinjaista kannattaa vilkaista Greyhound yhdistyksen sivuja täältä: http://www.greyhoundyhdistys.fi/

Molemmilta sivuilta löytyy lista kasvattajista ja sunnitteilla olevista pentueista. Kaikki kasvattajat eivät ilmoita pentueita tuonne listoille, joten kannattaa tosiaan olla suoraan kasvattajiin ja pentuvälitykseen yhteydessä.

• Kalkotin

Entäpä rescue-vinttikoira? Esim. galgo Espanjasta. Mukavia ja kilttejä koiria ovat ne.

• greyt

Rata-greytä en suosittele pentuna ottamaan ellei ole ollenkaan kiinnostusta radalle, monet kasvattajat eivät edes myy muuten. Aikuinen kodinvaihtaja tosiaan eri asia, näidenkin kanssa tosin usein nuorempien koirien kanssa haluttaisiin sinne radalle lähtöä.

Kannattaa ihan tutustua harrastukseen, rodunmukaista ja ihan mukavaa toimintaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe