Mitä teeen väärin?

autathan

Tahtoisin löytää rakkauden . Rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Olenko liian avoin ja liian kiltti ?
Annan suhteelle kaiken ,hoivaan,kuuntelen,olen hellä, annan tarvittaessa tilaa.
Mitä mies naisesta haluaa mitä minä en voi antaa?Miksi suhteet loppuvat ennen kuin kunnolla edes alkavat ?

7

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa

      Sun toive on aito ja kohtuullinen. Ja sitähän me jokainen toivomme, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Mitä tarkoitat kun kysyt, oletko liian kiltti? Rakkaudessa ja kaikissa ihmissuhteissa tärkeintä lienee olla oma itsensä.

      Olen varma siitä, että löydät vielä rakkauden. Älä luovuta äläkä menetä toivoasi. Ole rohkeasti oma aito itsesi.

      Hyvää pääsiäistä toivottelee
      Päivi-pappi

    • Alone-

      Kun oikea tulee vastaan, kaikki sujuu helposti ja itsestään. Pelien pelaaminen ei kuulu hyvään suhteeseen ollenkaan. Eli pitää olla oma aito itsensä aina. Ja pitää kohdella toista hyvin ja olla rehellinen ja avoin.

    • uffffameg

      Harvempi mies kaipaa nannya tai äitiä.

    • PekkaK68

      En usko että suhde tulee, kun tekee kaikkensa rakkauden löytymiseksi.Minun kokemukseni on, ettei tule. Olen vuosia yrittänyt löytää netistä kumppania ilman tulosta. Suhteet menevät aina jollain tavalla pieleen. Emme sovi toisillemme tai kiinnostuu lakkaa jommankumman puolelta. Olen vihdoin alkanut uskoa, että rakkauden löytää kun siihen on valmis. Se tulee vaivatta ja huomaamatta. Ilman etsimistä.

      • Kärsivällisyys

        Just ja siitä tulee sellainen kehä jos aina paikkaa vanhaa, pilalle mennyttä suhdetta etsimällä uutta tilalle siinä toivossa jos vaikka nyt onnistuis...mutta silti tulee tiedostamatta siirrettyä niitä vanhoja tunteita ja haavoja siihen uuteen. Eli pitäisi malttaa käsitellä, surra, hyväksyä ja sitten vasta siirtyä. Tai odottaa että tulee vastaan etsimättä. Se on tosin ihan hirveen vaikeeta..kokemusta on.


    • hanna19709

      Ihan sama täällä, en ole riitelijä ja rettelöijä tyyppi, ja jomman kumman on vain hoidettava asioita, keksittävä tekemistä, ehdotettava juttuja, käytävä kaupassa, yritettävä kerskutella asioista. Itse olen yrittänyt tehdä, suhteen eteen paljon, niinä viikkoina, kun toinen on vuorotta töissä. Olen saanut kuulla vittuilua;mitä sä yrität, yritätkö, nyt vähän liikaa, mikä pakko nyt on tehdä mitään jne...loppu tulos oli että mikään ei kelvannut... enää en yritä, olen mieluummin yksin, kun mikään ei miehille käy.

    • Rattoisamies

      Kyse on tasapainosta. Jos ei ole omia kumppanilta salattuja asioita, ei intohimo ja tilanteeseen heittäytyminen kasva. Ei sellasta tv-sarjaakaan jaksa jonka juoni on spoilattu, ja menee maku jos katsoo liian monta jaksoa putkeen.

      Tylsyys on pyllystä, ja ne "jännämiehet" ovat OPETELLEET nyhjäämään paljon miellyttävää mutta silti kiusoittelevan haastavaa jännää tyhjästä. Heittopussin roolin jos ottaa saa vain säälistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe