Jos ottaa pikavipin vuokravakuuteen, lasketaanko se toimeentulotuessa menoksi? Vai tuloksi jopa? Mitä sen kanssa tehdään?
Kun asunto oli otettava heti vastaan, ja vakuus maksettava heti, ei jäänyt yhtään aikaa odotella sossun päätöstä.
Jos siis muuten olisi saanut sossulta sen sitoumuksen vakuuteen, ja on hyvät syyt miksi piti heti kiireesti muuttaa.
Maksavatkohan takuuvuokran näin "takautuvasti", pikavipin poismaksun muodossa? Kun se tulee maksettavaksi, eikä sitten mitenkään pysty itse maksamaan.
Pikavippi vuokravakuuteen: Maksaako sossu?
2
<50
Vastaukset
- dfgdfgdfgdddd
Pikavippi lasketaan aina tuloksi ja ei sossu maksa pikavippia takaisin.
- Daafaaajaaa
Sossu ei pikavippejä maksele.
Ainoa keino saada rahaa pikavipin maksamiseen tuossa tilanteessa on koettaa saada vuokranantaja vaihtamaan jo maksamasi vakuus sossun vuokravakuuteen ja kun se on tehty niin vuokranantaja palauttaa rahat sinulle ja voit pikavippisi maksaa pois.
Se miksi et saa tukea pikavipin maksamiseen suoraan johtuu siitä että kun vuokrasopimus päättyy, niin vuokravakuus palautuu tilillesi eikä sossuun. Mutta jos vakuus on tullut sossusta suoraan vuokranantajalle, niin se palautuu sossuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112