Pikavippi vuokravakuuteen: Maksaako sossu?

pikavippivakuus

Jos ottaa pikavipin vuokravakuuteen, lasketaanko se toimeentulotuessa menoksi? Vai tuloksi jopa? Mitä sen kanssa tehdään?

Kun asunto oli otettava heti vastaan, ja vakuus maksettava heti, ei jäänyt yhtään aikaa odotella sossun päätöstä.

Jos siis muuten olisi saanut sossulta sen sitoumuksen vakuuteen, ja on hyvät syyt miksi piti heti kiireesti muuttaa.

Maksavatkohan takuuvuokran näin "takautuvasti", pikavipin poismaksun muodossa? Kun se tulee maksettavaksi, eikä sitten mitenkään pysty itse maksamaan.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgdfgdddd

Pikavippi lasketaan aina tuloksi ja ei sossu maksa pikavippia takaisin.

• Daafaaajaaa

Sossu ei pikavippejä maksele.

Ainoa keino saada rahaa pikavipin maksamiseen tuossa tilanteessa on koettaa saada vuokranantaja vaihtamaan jo maksamasi vakuus sossun vuokravakuuteen ja kun se on tehty niin vuokranantaja palauttaa rahat sinulle ja voit pikavippisi maksaa pois.

Se miksi et saa tukea pikavipin maksamiseen suoraan johtuu siitä että kun vuokrasopimus päättyy, niin vuokravakuus palautuu tilillesi eikä sossuun. Mutta jos vakuus on tullut sossusta suoraan vuokranantajalle, niin se palautuu sossuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe