Minä käytän ilmaista AVG ja se on mielestäni hyvä. Välillä tarkista koneen symantec security sivuilla ja muuten oli tietoturva asiat hyvin, mutta virustorjuntaa se moitti.
Pitäisikö mun vaihtaa soneran f-secure joka on nyt ilmainen ? Kumpi parempi.
Symantec security sivuilta tuli seuraavanlainen kommentti.
Antivirus Product Check
Description:
Checks for a current version of a commonly-used virus protection product.
Analysis:
WARNING! No known virus protection software found. This means your computer and data are vulnerable to virus attacks. Virus attacks can have serious consequences, including system damage and data loss.
Recommendation:
Install the latest version of a commonly-used virus protection product.
Onko ilmainen AVG hyvä
9
1956
Vastaukset
- symantec
siksi haukkua muita virustorjuntoja että ottaisit heidän tuotteen.
- avg käyttäjä
Ajattelin vähän samaa mutta http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/01/tietoturva/
osoitteessa mikrobitin pistepuntarissa ei ole ollenkaan avg: ta ehkä sitten se vaihdan siihen f-secureen. Mitenköhän se vaihdetaan. Ladaanko ekana fsecuren palikka koneen kiintolevylle ja sitten poistetaan avg ja sitten asennetaan f-secure. Enpä tiedä miten se pitää tehdä, ettei välillä virukset iske ;) - Nimetön
avg käyttäjä kirjoitti:
Ajattelin vähän samaa mutta http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/01/tietoturva/
osoitteessa mikrobitin pistepuntarissa ei ole ollenkaan avg: ta ehkä sitten se vaihdan siihen f-secureen. Mitenköhän se vaihdetaan. Ladaanko ekana fsecuren palikka koneen kiintolevylle ja sitten poistetaan avg ja sitten asennetaan f-secure. Enpä tiedä miten se pitää tehdä, ettei välillä virukset iske ;)ne ole maksullisia ohjelmia tossa vertailussa...
- hippixi
AVG toimii niin miksi vaihtaa.AVG on ihan hyvä ohjelma , itte käytän sitä eikä ongelmia ole ilmaantunut.
F-secure on semmonen tehosyöppö että saat varautua koneesi reippaaseen hidastumiseen.- avg käyttäjä
Kiitti tiedoista !
Enpä näistä asioista tiedä.
Joo kaverilla on se f-secure ja se kone avautuu niin hitaasti. Eli taidan pitää sen AVG. Se ilmoittaa ennen käynnistymistä on viruksia ja virusvaroitus tulee kun koneelta löytyy virus. Kaverilla oli f-secure niin siellä oli ollut virus ja vasta kun teki tarkastuksen niin silloin se ilmoitti viruksesta.
- Repe
Mulla on käytössä kaksi tietsikkaa ja toisessa on AVG Anti-Virus v. 7.0 FREE Edition ja toisessa ilmainen avast! 4Home Edition.
Molemmat pelaavat mainiosti mutta enemmän pidän tuosta Avastt-ohjelmasta koska se on suomenkielinen ja siinä on paljon paremmat säätömahdollisuudet.
Ja muutenkin se on "nykyaikaisemman" oloinen.- niin no avast
No avast on kaikkein parasta ilmaista virus torjuntaa mitä on tarjolla mutta ei kannata laittaa koneeseen jossa on alle 128mb ram muistia.Siis se on sen verran raskaampi jotta vaati ainakin sen yli 180mb ram muistin.Riippuu onko muita ja miten paljon prosesseja yhtä aikaa päällä mutta avast on raskaamman tuntuinen.Maksulliset on mielestäni parhaita koska ne on yleinsä testi tuloksien ykkösinä mutta avast on taas ilmaisita tehokkain ja paras.ON LÄPÄSSYT VIRUS TESTIN MAINEEKKASTI!
- kopa
Mua on kiusannu muutama troijalainen hiton pitkään.
Frendi tuli ja toi tullessaan awg:n ilmaisen version ja kaikki paska poistu. Long live awg ja ad-aware!
Siis koskaan ei tiedä kuinka saastuneen koneen noi ohjelmat putsaa, mut mun kone toimii nyt.
suosittelen että otat käyttöön. - AVP testi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898