Nämä ovat kuulemma tehokas tapa hoittaa ahdistusta ja masennusta, siis pienillä annoksella, joiden koko pitäisi kai olla 0.2-0.3 grammaa. Ne eivät aiheuta vielä päihtymystä, mutta kai kohottavat mielialaa ja poistavat negatiiviset ajatukset ja tunteet.
Mutta kuinka kauan kuivatut sienet sitten säilyvät? Näitä pitäisi kai ottaa kolmen päivän välein (kaksi välipäivää), joten tämähän ei tulisi edes kovin kalliiksi. Nytkin määrättiin ahdistukseen jotain synteettistä kemikaalia, mutta en oikein haluaisi alkaa tuollaisia myrkkyjä popsimaan.
Lainrikkominenhan ei tässä ole mikään ongelma. Jos laillisesti tarjotaan vain paskaa kemikaalia, joka ei auta kunnolla ja laittomasti saa tehokkaan ja haitattoman lääkkeen, valitsen sen laittoman vaihtoehdon. Tiedän kyllä, miten niitä saa.
Sienet ahdistukseen ja masennukseen
11
1617
Vastaukset
- shrooooooooom
Sieniä kehutaan paljon ja vähätellään myös paljon. Sienissä nämä spykedeelimyrkyt voi aiheuttaa joko akuutin tai hitaasti muodostuvan maksasairauden. Maksan laskimot alkaa tukkeutua ja sitten on kiva olo kun alkaa silmämunat kellertää ja lääkäri kertoo että nymmennään maksajonoon. Et eikun vaan sieniä nassuun, jollainhan sen pää on saatava sekaisin.
- spychedelic
Älä puhu paskaa. Psilosybiinisienet voivat kyllä aiheuttaa maksan liikarasitusta alkoholin kanssa otettuna, siinä se. Niitä ei tulekaan ottaa alkoholin kanssa.
Voit ihan itse mennä hoitojonoon niiden "spykedeelimyrkkyjesi" kanssa. - microdosing
spychedelic kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Psilosybiinisienet voivat kyllä aiheuttaa maksan liikarasitusta alkoholin kanssa otettuna, siinä se. Niitä ei tulekaan ottaa alkoholin kanssa.
Voit ihan itse mennä hoitojonoon niiden "spykedeelimyrkkyjesi" kanssa.Eikä 0.2-0.3 grammaa sieniä kolmen päivän välein todellakaan tuhoa maksaa. Sama asia kuin väittäisi, että 500mg paramax kolmesti viikossa tuhoaisi maksan.
- Huuhjuju
Satunnainen sienien ottaminen ei rasita kroppaa millään tavalla. Enemmän olisin huolissani siitä että kokematon ihminen ottaa liikaa ja lähtee hortoilemaan pitkin Amsterdamia.
- luonnontroppi
suosittelen kokeilemaan, mitä itse lukenut aiheesta, toimii myös lsd:n kanssa (microtripping) annoskoon ollessa 10-30µg, piristää, sosialisoi ja jaksaa hymyillä!
- microdosing
LSD on sieniä halvempaa päihdekäytössä, mutta kalliimpaa lääkkeenä. Ja sitä 150 mikrogramman sokeripalaa ei ole kovin helppo pilkkoa kuudeksi 25 mikrogramman palaksi.
Valitsen siis sienet, mikäli niitä on saatavilla. - Ihjiniin
microdosing kirjoitti:
LSD on sieniä halvempaa päihdekäytössä, mutta kalliimpaa lääkkeenä. Ja sitä 150 mikrogramman sokeripalaa ei ole kovin helppo pilkkoa kuudeksi 25 mikrogramman palaksi.
Valitsen siis sienet, mikäli niitä on saatavilla.Sienet kasvaa syksyllä ulkona maailmanlaajuisesti napa-alueita lukuunottamatta. Stonehengen nurmialue on kuulemma mm. paikka josta löytyy. Laillisuudesta en tiedä briteissä.
- luonnontroppi
microdosing kirjoitti:
Valitsen siis sienet, mikäli niitä on saatavilla.on myös nesteenä ja imupaperissa jota hieman helpompi annostella =)
- Penuela
luonnontroppi kirjoitti:
on myös nesteenä ja imupaperissa jota hieman helpompi annostella =)
Kiinnostaa. .tosin täällä Salossa en tiiä mistä kysyä. Lääkkeet heitin jo romukoppaan. Unettomuus vaivaa ja ahdistus..en enää halua reseptilääkkeitä. Kaikki tunteet katosivat. Ei ollut paha olla mut ei hyväkään. Mieluummin paha olo kuin ei mitään. Mistähän löytää avun. En tiiä.
- Gyvujj
Varovasti sitten tuollaiset microdoussailutkin. Kyllä ne vaikuttaa. Itse olin aikoinani 0,1 g psilosybiinisientä aurinkorannalla josta näkyy liikennettä mietiskelemässä että jännästi tuntuu siltä kuin olisin siirtynyt tulevaisuuteen.
- Penuels
Ens viikon torstaina meen Halikon Prisman apteekkiin.. Haen beetasalpaajia. Hillitsemään sydämmen tykytystä. Ai niin..Se on kiirastorstai. .pakko mennä jo neljältä..et ehtii ennen ku apteekki menee kiinni.oisko kellään mitään neuvoa??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875