Olisi 49 v mies kotona yksin lauantaina ja naiset ja kimpasta kiinnostuneet ottakaa yhteyttä niin tehdään haaveista totta.
Miehet älkää kirjoitelko te saatte pitää omat kimpat ym. sessiot ne ei minua kiinnosta
Lauantai 19.3 olis omakotitalo vapaana naisille
21
74
Vastaukset
eikö löydy naista /naisia tai porukkaa kimppaan meille tänään
- Ootkopervo
Anna osoite voin kysyä anoppia, vapaa 84 vuotias.
Ootkopervo kirjoitti:
Anna osoite voin kysyä anoppia, vapaa 84 vuotias.
käy itse olet hiukan pöljä joita näkyy täällä olevan enemmänkin
- Ootkopervo
Olen samaa mieltä.
- naurettavapelleoot
Kuvitteletko, että keski- ikäinen, naimisissa oleva lähes 50 w ukkeli potenssivaivoineen, vastaa jollakin tavoin naisten haaveita? Vieläpä kimppaa... buahhahhaa!
- siisaivan
Aivan pöhelö tuo aloittaja!
- kyrvät
Kerrankin joku uskaltaa. Muut pöljäilee kun ei ole kykyä olla luova;)
- parruakakkoseen
Täällä olisi 72v vatsakas mies kimppaan ja miesten väliset kakkos hommat kiinnostaa myös
Noi pojan klopi ei tiedä mitään kimppa hommista minulla kuitenkin jo aika paljon kimpasta ja naisista kokemusta kova kuin hongan oksa vielä
- talvipuulustoja
Tiiäpä siitä kovuudesta, niin käy, että vanhasta oksasta pihka tirahtaa helposti ja nopeasti.
- löytyi
löytyi ja oli todella kiihkeä nainen ja yli 50
- khkööhhhh
höpöhöpö
Ottaa muuten helevetin kiimainen ja pieni isolla kummulla oleva karvainen pillu todella kiimainen nainen vaatii kokoajan vaan kovempaa ja vanha oksa on kuulemma helevetin hyvä tavattu jo monta kertaa
- Ootkopervo
Oli jo aikaisemmin niistä pöljistä mainintaa.
- shjpop
tee jotakin Ootkopervo itsellesi ota vaikka sihin itseltäsi jos selkä taipuu
- Ootkopervo
sihin ? siis mitä. Katso edellinen vastaukseni.
Ootkopervo kirjoitti:
sihin ? siis mitä. Katso edellinen vastaukseni.
sori tuli kirjoitus virhe eli jos selkä taipuu ota suihin itseltäsi
- Ootkopervo
Mistä oletat että olisin mies, naisena on aika vaikeaa.
- Imettääkö
Miksi miehillä on nännit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1382091
- 1211445
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3331223Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401180IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31151Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni641150- 1411129
- 491089
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470957Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98955