Mistä kajakki??!!

Kalle

Eli siis mistä saa ostettua kajakin??!! Käytetty tai uusi, ei mitään väliä mutta rahaa voin kajakkiin kayttää rajoitetusti, mielellään alle 400 euroa.....
Vastatkaa ihmeessä ja tarjotkaa kaikenlaisia kajakkeja. Olen saanut käsityksen että vähän pitemmille retkille (n. 1 viikko??!!) olisi paras vaihtoehto vähän pitempi kajakki, mutta tepä sen tiedätte parhaiten, joten pistäkää viestiä. (s-postiinkin voi vastata --> [email protected])......

Ja sitä nostetta ei varmaan tarvi olla ku semmoset alle 130 kiloa, kun ite oon 75 kg ja sitten jotain tavaroita....

4

7699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakki

      Keltaisessa pörssissä silloin tällöin on tarjolla, katso sieltä. Itselläni on 440 pitkä kajakki ja hyvin on riittänyt viikon retkille. Kantavuus noissa on yleensä ihan riittävä. Osta muovinen, jos meinaat mennä jokiretkille ja jos merelle, niin lasikuituinen. Vesitiiviit säilytyslokerot edessä ja takana ovat ehdottoman positiivinen asia, tuovat myös nostetta.

    • kenai

      www.erakettu.com, kysäse sieltä käytettyjä. On erittäin hyvä ja asiantunteva paikka.

    • meloja itsekin

      400 euron budjetilla voit tehdä kajakkisi itsekin. Tietysti olettaen, että sinussa on tekijäainesta ja aikaa riittävästi. Käypä vilkaisemassa osoitteessa: www.kajakki.net Siellä näyttäisi olevan meneillään yksi projekti.

      • valtteri

        400 ei taida kyllä uuteen retkivehkeeseen riittää.
        Tuollainen luukuton oasis kajakki lähtee tuolta www.bearwater.fi mestasta kts alla
        "PAKETTITARJOUS: Oasis Basic, Tour-mela, B&W-peite ja läppäliivi yht. 550,-"

        T.valtteri tyytyväinen oasis meloja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe