Mistä kajakki??!!

Kalle

Eli siis mistä saa ostettua kajakin??!! Käytetty tai uusi, ei mitään väliä mutta rahaa voin kajakkiin kayttää rajoitetusti, mielellään alle 400 euroa.....
Vastatkaa ihmeessä ja tarjotkaa kaikenlaisia kajakkeja. Olen saanut käsityksen että vähän pitemmille retkille (n. 1 viikko??!!) olisi paras vaihtoehto vähän pitempi kajakki, mutta tepä sen tiedätte parhaiten, joten pistäkää viestiä. (s-postiinkin voi vastata --> [email protected])......

Ja sitä nostetta ei varmaan tarvi olla ku semmoset alle 130 kiloa, kun ite oon 75 kg ja sitten jotain tavaroita....

4

7859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakki

Keltaisessa pörssissä silloin tällöin on tarjolla, katso sieltä. Itselläni on 440 pitkä kajakki ja hyvin on riittänyt viikon retkille. Kantavuus noissa on yleensä ihan riittävä. Osta muovinen, jos meinaat mennä jokiretkille ja jos merelle, niin lasikuituinen. Vesitiiviit säilytyslokerot edessä ja takana ovat ehdottoman positiivinen asia, tuovat myös nostetta.

• kenai

www.erakettu.com, kysäse sieltä käytettyjä. On erittäin hyvä ja asiantunteva paikka.

• meloja itsekin

400 euron budjetilla voit tehdä kajakkisi itsekin. Tietysti olettaen, että sinussa on tekijäainesta ja aikaa riittävästi. Käypä vilkaisemassa osoitteessa: www.kajakki.net Siellä näyttäisi olevan meneillään yksi projekti.

• valtteri

400 ei taida kyllä uuteen retkivehkeeseen riittää.
        Tuollainen luukuton oasis kajakki lähtee tuolta www.bearwater.fi mestasta kts alla
        "PAKETTITARJOUS: Oasis Basic, Tour-mela, B&W-peite ja läppäliivi yht. 550,-"

T.valtteri tyytyväinen oasis meloja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe