Sammutin läppärin illalla normaalisti. Työpöydällä oli pikakuvakkeet järjestelty aihealueiden mukaisesti ja pienoisohjelmissa oli päivä-ja kuukausikalenteri sekä kello. Näin oli ollut jo pitemmän aikaa. Nyt sitten käynnistyksen jälkeen olivat pikakuvakkeet kaikki siirtyneet ruudun vasempaan laitaan ja pienoisohjelmasta hävinneet kaikki. Järjestelin pikakuvakkeet uudelleen ja kalenterit kohdalleen mutta kello ei suostu asettumaan. Käyttis on Win 7 Professional ja kone Hp Probook 6560b. Yhteys on DNA mokkulalla. Neuvoja?
Vähän outo homma...
8
<50
Vastaukset
- apinajagorilla
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/gadgets
Unohda pienoisohjelmat!
Aja virustarkistus ( vaikka Malwarebytes free). - Ei_sotketa
Pikakuvakkeet ei kuulu työpöydälle.
- Karvaperä-am
Pikakuvakkeet kuuluu juurikin työpöydälle, Ubuntussa on työpöytä ihan turhaa koska siinä ei saa edes pikakuvakkeita työpöydälle,m joten Windows ei ole Ubuntu.
- Usein_syynä
Lieneekö bios patteri lopussa ?
- tollollo
W10 pöytäkone dna:n piuhalla.
Tehnyt parin kolmen kuukauden aikana saman tapaisen homman pari kertaa eli kun olen avannut koneen ja kirjautunut sisälle on ilmoittanut tarkistetaan Windowsia ja avaaminen kestänyt vähän normaalia pitempään ei kuitenkaan minuutteja. Avautunut siten, että työpöydän kuvakkeet on uudelleen asentuneet vasempaan reunaan pystyyn. Myös osa aloitusruudukon ohjelmista on puuttunut.
Olen välittömästi tehnyt sammuta/uudelleenkäynnistä ja normaali työpöytä on palautunut.
Koneessa dna:n nettiturva, ollut 10-vuotta ei löydöksiä. - tempuser
Käyttäjäprofiilissa jotain vikaa, kone kirjautuu silloin automaattisesti väliaikaiselle käyttäjätilille. Tällöin starttivalikossa on vain oletusohjelmat ja työpöydällä vain oletuskuvakkeet ja ne, mitkä tulevat kaikille käyttäjätileille. Uudelleenkirjautuminen tai koneen uudelleenkäynnistys useimmiten korjaa ongelman.
- vakoilu_toimii
Vakoilusta aiheutuu outoja ilmiöitä ajoittain, palautuu kumminkin normaalinoloiseksi hetken kuluttua.
- sepäoutoa
Ihan kuin joku käyttäisi konetta netin kautta?
Kuvakkeiden ei pitäisi muuttua ellei ole automaattijärjestely päällä, minulla on, mutta pidän vain muutaman kuvakkeen työpöydällä. Usein käytetyt pikapalkissa ja muut järjestelty ohjelmat valikkoon kansioihin niin että löytää helposti.
Pienoisohjelmia löytää monelta sivulta ja saa toimimaan kun näkee hiukan vaivaa, Sidebar-gadget kätevä niiden pitämiseen järjestyksessä oikeassa reunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679