työntämään kyrpäni kusiseen vitunreikääsi ja paskaiseen perseenreikääsi ?
voisiko tämä olla se ilta kun pääsen
7
<50
Vastaukset
- syttymätönkynttilä
Vanhoina aikoina kihomatoja kuulemma hoidettiin puhaltamalla tupakansavua peräaukkoon.
En tiedä miksi, mutta tuo tuli mieleen lukiessani anatomisesti ojaan tyssäävää lausahdustasi. - olen_ap
taidan perua tämän. anteeksi.
- janiitähänriitti
Perutko samalla ne kymmenet vaiko sadat vastaavat viestit viime kesältä-syksyltä? Muistaakseni noin.
- olen_ap
janiitähänriitti kirjoitti:
Perutko samalla ne kymmenet vaiko sadat vastaavat viestit viime kesältä-syksyltä? Muistaakseni noin.
voin myös jatkaa jos haluat ?
- ihantarpeeksilukenut
olen_ap kirjoitti:
voin myös jatkaa jos haluat ?
Älä jatka kun ei niiden syy mene sillä jakeluun. Kukaan ei ymmärrä miksi niitä kirjoitat. Jos oikeasti olet ap.
- haisevaLortto
No tuo se likainen kyrpäsi tänne ja harrastetaan paskasta seksiä, eiks niii!
- MehuMirri
Odotan tuota herkkää hetkeä innolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843412
- 771357
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821339Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051000Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835