Moikka, tääl olis turkulainen 23 vuotias tyttö, joka haluis lähtee lomaviikoksensa pois suomesta, mutta ei oikein uskalla yksin lähteä reissuun :) löytyisikö täältä matkaseuraa edulliselle reissulle.
Matkaseuraa viikolle 16 !
aanskkuu
6
226
Vastaukset
- Tenskulle
Heippa, ajatus ois heittää reissu tenskulle joten jos se kiinnostaa niin vastaa..
- Tenskulle
Jep kyllä oon vähän katsellut hintoja, tietty onhan niitä vielä halvempia vaihtoehtoja mut mut ei kannata lähteä maahan missä on suuri riski jotutu uhriksi.
Tensku on vielä ainaskin turvallinen paikka. no mul ei sinänsä välii oo, ku koen nykypäivän et ei kovin turvallist oo misää jos tollai aattelee :)
- Tenskulle
Mites edetään reissun suhteen ? nahdäänkö 22/3 ra, myllyssä ?
En osaa poistaa tätä keskusteluu, mut siis löysin jo sittenkin muuta matkaseuraa ja alanyaa varattiin matka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673