Kun tiedetään että tietyn tyyppiset vilkkuvalot aiheuttaa Joillekkin epileptisia oireita\kohtauksia . Niin tämä oulight sovelluksel on tarkoitettu vaarallisten vilkku valojen etsimiseen . Onko jollain kokemuksia ??
Oletteko OULIGHT sovellusta kokeillut.
2
110
Vastaukset
- Oulight
Hei,
haluaisitko itse kokeilla sovellusta? Ota yhteyttä www.oulight.com nettisivujen kautta. Haemme beta testaajia Oulight välkyntämittari sovelukselle. Tällä hetkellä tuemme android puhelimia. Lähipäivinä saatavana myös Android tablettiin.- kiinnosttaa
Mulla on lumia mutta hommaan androii ,niin katsotaan sit . Muistan kun eräskin juristi(Jaana) Hesan keskustas epileptia kohtaukses Jaguaaril runttas noin 6 autoa . Oliko joku välkkyvalo laukaissuuu ?? Ja Hietaniemen kauppahallin toril kun oli konserttii silloin kun oli maailman isot Purjelaivat , niin laskin että 5 ambulanssii tuli paikalle yhtäkkiä . Bändil oli vilkku strpboi paljon.. Uhrit olivat saaneet sairas kohtauksen kuulema .. Sit kauppakeskuksis sätkiviä nähnyt , oliko joku valo laukaissuu . Se kait aina tuhoaa päätä noi kohtaukseeet lisäää. Motaril vastapalloonkin "sairaskohtauksi" ajetaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342