Onko home-oireita Länsipuiston koululaisilla?

Huolestunut_äiti

Olen kuullut huhuja että Länsipuiston koulussa on sisäilmassa vakavia ongelmia jälleen. Kellarissa seinillä hometta, jotka vaan maalataan piiloon ja julkisuudessa asiaa kaunistellaan! Sädesienikään ei poissuljettu. Ongelmia ei myönnetä tässä kaupungissa. Pelottaa kun lapsi menne sinne ylä-asteelle.

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homejuustoa

Höpö höpö.

• KokkolanTOSIrealisti

Ja paskat, tutkikaa ensin kotinne. Nirristan - ikivanha kaupunki - on läpeensä täynnä hometta, rottia ja hevosmuurahaisia. Te lapsiperheet, jotka asutte Neristanissa, muuttakaa pois heti, ennen kuin sairastutte vakavasti ja pysyvästi. Vanhuksilla ei ole niinkään väliä, sillä toinen koipi on Krematoriossa jo muutenkin...

• Liioittelijoitataas

Ei pidä paikkansa Oli ilmastointilaite liian pienellä. Vika on korjattu. Ongelman vaan siinä Kokkolassa yleensä kun koulut ja muut julkiset rakennukset tehty halvalla ja väh 40 ve vanhoja. Silloin pytinki alkaa olla jo korjaustarpeessa joka tapauksessa.

• TOSIrealistivonKokkola

Hah hah haa. Vai peräti 40 vuotta vanhoja. Nirristanin tönöt ovat noin 200 vuotta vanhoja, täynnä hometta ja paskaa. Ettekö te saa..nat jo usko. Tuo kamala paskalle haiseva alue on räjäytettävä maan tasalle heti, ennen kuin loputkin asukkaat sairastuvat aivokuumeeseen, dementiaan, keuhkosyöpään, Parkinsonin tautiin ja homepölykeuhkon aiheuttamiin komplikaatioihin. En huolisi taloa Nirristanista, vaikka ilmaiseksi saisin, hah!...

• huolestunutmuusta

Miten äiti tietää koulun kellarin tilanteen kun avaimet on vain henkilökunnalla? Eikai hysteeriset aloita keskustelua saadakseen huomiota.

• Äiti_

Ihan googlaamalla asioita "länsi-puiston koulu ja kosteus" löytyy Ylen uutisia ja raportti vanhemmille ja kyselemällä! Ja päättelemällä 1 1. Ei savua ilman tulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe