Olen kuullut huhuja että Länsipuiston koulussa on sisäilmassa vakavia ongelmia jälleen. Kellarissa seinillä hometta, jotka vaan maalataan piiloon ja julkisuudessa asiaa kaunistellaan! Sädesienikään ei poissuljettu. Ongelmia ei myönnetä tässä kaupungissa. Pelottaa kun lapsi menne sinne ylä-asteelle.
Onko home-oireita Länsipuiston koululaisilla?
6
122
Vastaukset
- homejuustoa
Höpö höpö.
- KokkolanTOSIrealisti
Ja paskat, tutkikaa ensin kotinne. Nirristan - ikivanha kaupunki - on läpeensä täynnä hometta, rottia ja hevosmuurahaisia. Te lapsiperheet, jotka asutte Neristanissa, muuttakaa pois heti, ennen kuin sairastutte vakavasti ja pysyvästi. Vanhuksilla ei ole niinkään väliä, sillä toinen koipi on Krematoriossa jo muutenkin...
- Liioittelijoitataas
Ei pidä paikkansa Oli ilmastointilaite liian pienellä. Vika on korjattu. Ongelman vaan siinä Kokkolassa yleensä kun koulut ja muut julkiset rakennukset tehty halvalla ja väh 40 ve vanhoja. Silloin pytinki alkaa olla jo korjaustarpeessa joka tapauksessa.
- TOSIrealistivonKokkola
Hah hah haa. Vai peräti 40 vuotta vanhoja. Nirristanin tönöt ovat noin 200 vuotta vanhoja, täynnä hometta ja paskaa. Ettekö te saa..nat jo usko. Tuo kamala paskalle haiseva alue on räjäytettävä maan tasalle heti, ennen kuin loputkin asukkaat sairastuvat aivokuumeeseen, dementiaan, keuhkosyöpään, Parkinsonin tautiin ja homepölykeuhkon aiheuttamiin komplikaatioihin. En huolisi taloa Nirristanista, vaikka ilmaiseksi saisin, hah!...
- huolestunutmuusta
Miten äiti tietää koulun kellarin tilanteen kun avaimet on vain henkilökunnalla? Eikai hysteeriset aloita keskustelua saadakseen huomiota.
- Äiti_
Ihan googlaamalla asioita "länsi-puiston koulu ja kosteus" löytyy Ylen uutisia ja raportti vanhemmille ja kyselemällä! Ja päättelemällä 1 1. Ei savua ilman tulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181