Tänään syntymäpäivät. Kohta pääsee puoleen vuosisataan. Mutta mitä minulle näkyy rakkausrintamalla? Eronnut joku aika sitten karvaasti pettyen. Saanko enää elämänkumppania? Ystävä alkanut vikittelemään, mutta en tiedä mitä ajatella.
kiitos paljo :)
Saanko synttärikatselmuksen :)
4
<50
Vastaukset
- Kristalliboltsi
Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta ja tervetuloa tänne varhaisvanhusten joukkuun . Elämä ei ole ohi ,voin sanoa kokemuksesta . Boltsi kertoo ,et sulla on heti alkanu käymää flaksi styylaamises kun frendi on susta kiinnostunut. Älä funtsaa mitään vaan tsiigaa mitä tapahtuu ,oo täysillä messissä . Se sun entinen taitaa tulla katumapäälle kun hurmio laskee ja arki alkaa . Unohda koko juttu ja jatka uutta elämääsi . Hyvin sulle käy.
- kiitollinen
Lämmin kiitos :)
Kyllä minullakin on hyvä olo tämän ikäisenä, kaikki se viisaus mikä elämästä on saavutettu, kipuineen kaikkineen. Hyvä olla tämän ikäinen :) Yritän antaa uudelle suhteelle mahdollisuuden, mutta osa minusta vielä miettii miksi entinen teki niinkuin teki. Katsoin jutun tappiin asti, annoin monta mahdollisuutta, mutta hän ei niistä tajunnut pitää kiinni. Olisi kiva nähdä että entinen katuu, silloin voisin sanoa että kyllä elämä maksaa potut pottuina.
Kiitos sinulle ja ihanaa lämmintä kevättä, muista nauttia auringosta!
Tämänhetkinen minäsi näyttää tasapainoiselta. Sydämmessäsi on iloa ja valoa, mutta mielessä vielä käsittelemättömiä asioita. Liittyy varmaankin eroosi. Ex-puolisosi näyttäytyy minun tarot-pöydässäni Hallitsijana; voisin nähdä hänet jonkinlaisena jääräpäänä tai päällepäsmärinä. Riitaisa liitto ainakin loppuaikoina...
Lähitulevassa tai nykyhetkessä näkyy nuorempi, tai nuorekas, leikkisä mies. Mutta käännät hänelle selkäsi, tai annat pakit.
Nauti elämästä ja keväästä. Näyttäisi että Heinäkuussa tai elokuun alussa elämääsi astuu Maljojen kuningas, joka ottaa paikkansa sydämessäsi. Näen teidät yhdessä suunnittelevan tulevaa.- kiitollinen
Kiitos paljon. Kivaa nöhdä että jotain kivaa tapahtuu. Olen useamman vuoden vetäny isoa kivirekeä perässäni, mutta en ole luovuttanut. Nyt olen surrut ja itkenyt itkut ja yrittänyt ajatella elämää valoisana. Se on toiminut. Jostain kummasta olen saanut voimaa jatkaa eteenpäin. Kesää odotan ja toivon että sieltä tulee se mieskin :)
Kiitos sinulle, sait hymyn kasvoilleni ja mieltä pirteemmäksi.
Aurinkoa ja ihanaa kevättä, kiitos kun vastasit minulle ♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi743338Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783045- 1452493
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä542414Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2082234Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi572188Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142055Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391760Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021719