Olen mennyt rakastumaan erääseen aikuiseen naiseen joka on auttanut minua paljon. Olen itsekin kohta 17v tyttö. Tiedän tunteideni olevan yksipuolisia ikäeromme takia. Olen huomannut hänen olevan kiintynyt myös minuun, mutta en silti usko että hän olisi minuun ihastunut. Uskon että hän välittää minusta vain tuttavana. En silti tiedä mitä teen. Se tieto että en voi saada häntä omakseni on sietämätön.
Mitä teen?
19
111
Vastaukset
- neuvokasta
Nauti vain tunteestasi itse mutta älä kerro hänelle ihastumisestasi.
- Tyttö.16-17v
Vähän vaikea pitää tunteet salassa, koska pidämme tiheään yhteyttä. En silti aio kertoa hänelle koskaan. Tarvitsisin silti vinkkejä, miten voisin pitää tunteeni salassa paremmin?
- Tyttö.16-17v
Up!
- Tyttö.16-17v
Up! Auttakaa nyt..
- neuvokasta
Käyttäydyt vain ihan normaalisti hänen seurassaan. Et ala flirttailla. Ei se ole vaikeaa.
- Tyttö.16-17v
neuvokasta kirjoitti:
Käyttäydyt vain ihan normaalisti hänen seurassaan. Et ala flirttailla. Ei se ole vaikeaa.
En yleensäkään flirttaile. Kun tunteet ovat suuria niin tuntuu todella vaikealle ellei jopa mahdottomalle peitellä niitä. Eli kyllä se on vaikeaa. Tahtoisin kunnon vinkkejä siihen miten peittää tunteet kokonaan.
- E.R.O
neuvokasta kirjoitti:
Käyttäydy ihan normaalisti ja yritä olla herättämättä huomiota koska se johtaa huonoon suuntaan! toivottavasti auttoi
- nolikset11
Kysy haluukse panna nuoren likan kanssa
- Tyttö.16-17v
Olipa epäasiallinen kommentti.
- Tyttö.16-17v
Up!
no lopeta semmoset tunteilut...
- Yksjätkävaa
Ei ne katoo sormia napsauttamalla.
Yksjätkävaa kirjoitti:
Ei ne katoo sormia napsauttamalla.
outoo, mul katos joskus ajat sitten
- Tyttö.16-17v
Up!
- Tyttö.16-17v
Up!
- vinkkivaan
Tee aloite vai vihkaan ja katso reaktio niin sitpähän tiedät halaa vaikka ystävä hali ja kerro miten mahtava hän on ihmisenä.
- 44366643
laita sormi naisen pyllyyn ihan vahingossa ja katso miten reakoi. jos ei tykkää ota pois ja jos pitää siitä niin laita muutama sormi lisää
- homomomo
Voitko lopettaa sen homon leikkimisen ja tehdä itsestäs heteron?! Homous on aina väärin. Ei oo kiva kattoo ku yks nuolee kiimaisena toisen peräreikää eikä osaa lopettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032