Aikuinen bi-nainen 02-alue=mahdoton tehtävä?

Fullmoon47

Olen 47v., perheellinen, fiksu, luotettava, terve, rehevä nainen Turun seudulta. Hakusessa on ollut bi-nainen, jonka kanssa kaveruuteen kuuluisi myös ihana naisten välinen erotiikka. Kokemuksella ei ole väliä, halulla enemmänkin. Itselläni on kokemusta. Olen vastaillut ilmoituksiin ja laittanut omankin ilmoituksen, mutta valitettavasti aina kun tapaaminen pitäisi olla, niin jostain syystä asia peruuntuu. Miksi on niin vaikea tavata saman henkinen ihminen ja katsoa löytyykö kiinnostus hypätä erotiikan maailmaan ja oikeasti sitten hypätä siihen jos on halua??? Kyse ei ole kenenkään yksityiselämään sekoittumisesta, vaan ihanasta yhteisestä nautinnosta naisten kesken, luottamuksella.
Samoja tuntemuksia, kokemuksia? Ottakaa yhteyttä: [email protected]

3

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BiSeniori

Asiasta eli tunne-elämästä kiinnostuneena ikä-äijänä rohkenen tuumailla asiaa, kun kerran toisia aiheen tarkastelijoita ei näy ilmaantuneen sitten maaliskuun puolivälin. Muutaman miesten keskinäisen kokemuksen perusteella joudun toteamaan, että varsin vaikeata on löytää mieluista mieskaveriakin. Olen yrittänyt haeskella lähinnä bi-henkistä miestä ja ideaan toivoisin sisältyvän myös oman vaimoni mukaan saamisen yhteiseen ystävyyteen. Mahtaisitko Sinä "Tyttö" (47-v.) onnistua löytämään toivomaasi naisseuraa bi-naisten taholta? Miten oma miehesi suhtautuisi asiaan? Voisiko toisen pariskunnan löytäminen tuttavuus- ja ystävyyssuhteeseen sopia Sinun kuvioihisi? Erityisen vaikeata näkyy oman kokemukseni perusteella olevan "suhteen" luomisen aloittamaan pääseminen. Yhtenä ongelmana bi-miesten taholla tulee eteen se, että mahdolliset uudet tuttavamiehet lähes poikkeuksetta haluavat erotiikan tositoimiin heti alkuunsa pikavauhtia. Jos ensiksi puhuttaisiin säästä ja kasvimaan hoidosta ja maailman politiikasta, niin uuden tuttavuussuhteen luominen lopahtaa kuta kuinkin varmasti siihen.

• bikkeri

Moikka..

Vastailen näin myöhäisesti, enkä tiedä mahtaako tämä sua tavoittaa, mutta saman asian kanssa olen minäkin parhaillaan painimassa. En pidä itseäni minään ikärasistina, mutta olen huomannut että ainakin tällaisella viiskymppiselle on aivan sula mahdottomuus löytää naisseuraa, etenkin jos on kallellaan sekä miehiin että naisiin.
      Kaipaisin seurallista ja sensuelliä naista erotiikan iloihin.

• Nähäänkö

Oi! Minulle juuri tuon ikäinen olis täydellinen!!! Ai että! T: 30v nainen

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      187
      6230
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      61
      4713
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      56
      4467
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      67
      4296
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2702
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2215
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1672
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1604
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      54
      1538
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1348
    Aihe