Aikuinen bi-nainen 02-alue=mahdoton tehtävä?

Fullmoon47

Olen 47v., perheellinen, fiksu, luotettava, terve, rehevä nainen Turun seudulta. Hakusessa on ollut bi-nainen, jonka kanssa kaveruuteen kuuluisi myös ihana naisten välinen erotiikka. Kokemuksella ei ole väliä, halulla enemmänkin. Itselläni on kokemusta. Olen vastaillut ilmoituksiin ja laittanut omankin ilmoituksen, mutta valitettavasti aina kun tapaaminen pitäisi olla, niin jostain syystä asia peruuntuu. Miksi on niin vaikea tavata saman henkinen ihminen ja katsoa löytyykö kiinnostus hypätä erotiikan maailmaan ja oikeasti sitten hypätä siihen jos on halua??? Kyse ei ole kenenkään yksityiselämään sekoittumisesta, vaan ihanasta yhteisestä nautinnosta naisten kesken, luottamuksella.
Samoja tuntemuksia, kokemuksia? Ottakaa yhteyttä: [email protected]

3

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BiSeniori

Asiasta eli tunne-elämästä kiinnostuneena ikä-äijänä rohkenen tuumailla asiaa, kun kerran toisia aiheen tarkastelijoita ei näy ilmaantuneen sitten maaliskuun puolivälin. Muutaman miesten keskinäisen kokemuksen perusteella joudun toteamaan, että varsin vaikeata on löytää mieluista mieskaveriakin. Olen yrittänyt haeskella lähinnä bi-henkistä miestä ja ideaan toivoisin sisältyvän myös oman vaimoni mukaan saamisen yhteiseen ystävyyteen. Mahtaisitko Sinä "Tyttö" (47-v.) onnistua löytämään toivomaasi naisseuraa bi-naisten taholta? Miten oma miehesi suhtautuisi asiaan? Voisiko toisen pariskunnan löytäminen tuttavuus- ja ystävyyssuhteeseen sopia Sinun kuvioihisi? Erityisen vaikeata näkyy oman kokemukseni perusteella olevan "suhteen" luomisen aloittamaan pääseminen. Yhtenä ongelmana bi-miesten taholla tulee eteen se, että mahdolliset uudet tuttavamiehet lähes poikkeuksetta haluavat erotiikan tositoimiin heti alkuunsa pikavauhtia. Jos ensiksi puhuttaisiin säästä ja kasvimaan hoidosta ja maailman politiikasta, niin uuden tuttavuussuhteen luominen lopahtaa kuta kuinkin varmasti siihen.

• bikkeri

Moikka..

Vastailen näin myöhäisesti, enkä tiedä mahtaako tämä sua tavoittaa, mutta saman asian kanssa olen minäkin parhaillaan painimassa. En pidä itseäni minään ikärasistina, mutta olen huomannut että ainakin tällaisella viiskymppiselle on aivan sula mahdottomuus löytää naisseuraa, etenkin jos on kallellaan sekä miehiin että naisiin.
      Kaipaisin seurallista ja sensuelliä naista erotiikan iloihin.

• Nähäänkö

Oi! Minulle juuri tuon ikäinen olis täydellinen!!! Ai että! T: 30v nainen

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe