Eihän siinä ole mitään järkeä, että MTV yrittää tehdä ja tekee hyvää journalismia markkinatalouden ehdoilla ja seuraus on mm. seuraava:
"Viime keväänä ja kesänä MTV:llä oli suuret yt-neuvottelut, ja yksi potkut saaneista oli Huomenta Suomeakin juontanut ja uutis- ja ajankohtaispuolella työskennellyt Mari Sarolahti". Hän siirtyy YLE:lle; jossa uutispöpinää ei tarvitse enää miettiä markkinatalouden ja kuluttajien kannalta - verorahoitus takaa "laadukkaan journalismin".
Toimittajat, kollektiiviseen vastarintaan jo !
Yhtälö
3
99
Vastaukset
- MeneeMitenMene
Laadukas verorahoitettu media ei pyydä anteeksi virheitään.
- Naiseus.hukassa
Äsken Sarolahti luki Uudenmaan uutisia ja oli aivan järkyttävän näköinen. Hiukset oli kynitty ja värjätty monen muunkin suominaisen tyyliin. Mikä johtaa suomalaiset naiset tekemään itsestään sukupuolettomia.
- MediaManipuloiTeitä
Kuinka monta harhauttavaa uutista iltikset julkaisevat päivittäin?
Olkaa kriittisiä nuoret ja vanhemmatkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222