Pistin yhteytietoni (nimi,osote,puhelinnro,s-posti) tekniikkataivas nimisen facebook julkaisun yhteydessä olleeseen arvontaan kun moni kaveri oli jakanut. Yhteystiedot täytettyäni tajusin että kyseessä on luultavasti melko varma huijaus ! Mitä teen jos he yrittävät laskuttaa ja miten paljon nuo yleensä yrittävät laskuttaa !?
Nettihuijauksen uhri !!
TyhmäTaavi
3
269
Vastaukset
- näinkäyaina
Yleensä tulee kova lasku ja sitten muistutuslaskuja sekä lopulta asia menee oikeuteen ja lopulta ulosottomies muistaa tuplalaskulla ja vie lopulta omaisuutta ja ulosmittaa tilit.
- taaperoinen
No ei auta kuin tehdä rikosilmoitus poliisille.Ilmeisesti et kuitenkaan ole maksanut eli
pankkitunnuksia ei ole ja kannattaa katsoa kun puhelin soi että mistä numero tulee... - EPG
Järkeä saa käyttää...Miten porukka ei vieläkään ole oppinut vaikka poliisista iltap*skaan lähtien on rummutettu nettihuijauksista? -_-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848