Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys?
Pikkiminen,bongaus ja jopa leskenlehtien ilmestyminen navetan taakse saa herkät vaistoni heräämään.
Jotenkin se ihana keskusteluilmapiiri on kokenut alasajon ja uudelleenasettelu
ei ole antanut keskusteluun kaikupohjaa,jota aikoinaan saimme kokea.
Vieraantumista tuntien ama
Kevä keikkuen tulevi
4
<50
Vastaukset
konsonantti jäänyt näppäimille,haitanneko mitään?
Huomioin keskustelupalsta jäänytkin tälle yksin aloitteellisuutta omaavaa
henkilöä täyteenahdetuksi,joten kirjoitelmani ei tuskin kanna,mutta ei se mitään,aurinkoista kevättä amaSamoin aurinkoista mieltä Ama Sinullekin :D
Olipa mukava yllätys nähdä tuttu nimimerkki, olinkin ajatellut ja kaivannut niinkuin *kukkahametta* Atolfiaa, ym. minne jääneetkään?
En sano, ettenkö ole itsekin vähentänyt paikkakunta muutoksen jälkeen, mutta lukemassa pistäydyn iltaisin ainakin. Kahvipirttiin tulee kirjoitettua, kun ei aihetta aina ole itselläni.
Sanoitko jo leskenlehtien nousseen navetan takana :D Kevättä se tekee, tuolla kaupungilla oli niin keväisesti puettuja jo kadulla. Piti tänään käväistä syömässä, mutta niin vaan ostin kirjolohen file'n, ja tein kermaisen lohikeiton itse. Idea tuli muori 77 kirjoituksesta, ja kyllä olikin hyvää äsken.
Nyt pyöräytän iltapäiväkahvit täällä, ja käyn hakemassa Venlastinan mansikkakakkua Kahvipirtistä jälkkäriksi, moikka!
- jakolasku
Ilta koittaa ja sinulle tutut ilmaantuu juttuineen. Aurinkoinen sää, ei hienompaa vois olla minun mielestäni.
Mieli tykkää valosta ja ihmiset pääsee talven kahleista.
Rattoisaa kevään seurantaa sulle Ama!Kiitos teille tytöt!
No eiväthän ne leskenlehdet vielä avaa nuppujaan siellä navetantakana,
mutta se leskeys vaan antoi potkua ja halua olla osa ja pystyä irrottautumaan kahleista.
Ei se menetyksen kivirekikään saa olla elämänaikinen taakka,vaan ulospääsyyn mahdollisuus täytyy aina olla.
Minulla lapset asuvat Tampereella ja yksin nökötän täällä koirani ja
lahden kissani kanssa ja kaukana kavala maailma.
Luovuus pakko ottaa käyttöön,talvella se olikin helppoa,loin lunta??
Nyt pakko keksiä jotain muuta,siispä laitoin kirjaimia jonoon.. ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743