Kevä keikkuen tulevi

Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys?
Pikkiminen,bongaus ja jopa leskenlehtien ilmestyminen navetan taakse saa herkät vaistoni heräämään.
Jotenkin se ihana keskusteluilmapiiri on kokenut alasajon ja uudelleenasettelu
ei ole antanut keskusteluun kaikupohjaa,jota aikoinaan saimme kokea.
Vieraantumista tuntien ama

4

71

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsonantti jäänyt näppäimille,haitanneko mitään?
      Huomioin keskustelupalsta jäänytkin tälle yksin aloitteellisuutta omaavaa
      henkilöä täyteenahdetuksi,joten kirjoitelmani ei tuskin kanna,mutta ei se mitään,aurinkoista kevättä ama

• Samoin aurinkoista mieltä Ama Sinullekin :D
        Olipa mukava yllätys nähdä tuttu nimimerkki, olinkin ajatellut ja kaivannut niinkuin *kukkahametta* Atolfiaa, ym. minne jääneetkään?

En sano, ettenkö ole itsekin vähentänyt paikkakunta muutoksen jälkeen, mutta lukemassa pistäydyn iltaisin ainakin. Kahvipirttiin tulee kirjoitettua, kun ei aihetta aina ole itselläni.

Sanoitko jo leskenlehtien nousseen navetan takana :D Kevättä se tekee, tuolla kaupungilla oli niin keväisesti puettuja jo kadulla. Piti tänään käväistä syömässä, mutta niin vaan ostin kirjolohen file'n, ja tein kermaisen lohikeiton itse. Idea tuli muori 77 kirjoituksesta, ja kyllä olikin hyvää äsken.

Nyt pyöräytän iltapäiväkahvit täällä, ja käyn hakemassa Venlastinan mansikkakakkua Kahvipirtistä jälkkäriksi, moikka!

• jakolasku

Ilta koittaa ja sinulle tutut ilmaantuu juttuineen. Aurinkoinen sää, ei hienompaa vois olla minun mielestäni.
      Mieli tykkää valosta ja ihmiset pääsee talven kahleista.
      Rattoisaa kevään seurantaa sulle Ama!

• Kiitos teille tytöt!
        No eiväthän ne leskenlehdet vielä avaa nuppujaan siellä navetantakana,
        mutta se leskeys vaan antoi potkua ja halua olla osa ja pystyä irrottautumaan kahleista.
        Ei se menetyksen kivirekikään saa olla elämänaikinen taakka,vaan ulospääsyyn mahdollisuus täytyy aina olla.
        Minulla lapset asuvat Tampereella ja yksin nökötän täällä koirani ja
        lahden kissani kanssa ja kaukana kavala maailma.
        Luovuus pakko ottaa käyttöön,talvella se olikin helppoa,loin lunta??
        Nyt pakko keksiä jotain muuta,siispä laitoin kirjaimia jonoon.. ama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe