Onhan lada luja mutta on se myös todella vanhanaikainen auto. Se on silti venäläinen vaikka olisikin uusinta mallia. Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?
Lada ehkä kestää mutta Venäläinen se silti on
9
73
Vastaukset
- exLadaautoilija
No, mistähän sinä lapsiparka sen uuden Ladan saat, ei sitä maahantuontia ole vielä aloitettu ja sitten kun, mitä se sinulle kuuluu, millä joku tahtoo ajaa?
Tosin meistä kumpikaan ei vielä tiedä siitä uudesta Ladasta yhtään mitään, joten miksi siitä pitää jo alkaa mossottamaan? En minäkään sitä aio ostaa mutta en ala asiantuntijaksi asiassa josta tiedän ihan yhtä vähän kun sinäkin.- muuttuukomuuksi
ei se asiantuntemusta sen enempiä vaadi kuin tiedon siitä että myös se uusi lada on venäläinen. ei se tosiasia siitä muuksi muutu?
- eMekaanikko
Pidätkö Renaultia tai Daciaa "lujina" autoina? Dacia on Renaultin halpa-malli ja Lada taas Dacian halpa-malli tehtynä venäläisellä työmoraalilla. Ruplan kurssin takia Venäjälle ei pystytä viemään länsimaisia osia, joten myös osat on tehty Venäjällä, mikä ei ainakaan laatua paranna.
- Runko
Olen varmaan ainoa, joka vastaa kysymykseesi "Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?"
Ei tosiaankaan halua ... MUTTA MUTTA ... kun ei ole samaan rahaan olemassa laadukasta länsiautoa niin on vaan ajettava Ladalla ! - kuinkasniineimuka
Runko kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka vastaa kysymykseesi "Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?"
Ei tosiaankaan halua ... MUTTA MUTTA ... kun ei ole samaan rahaan olemassa laadukasta länsiautoa niin on vaan ajettava Ladalla !miten niin ei ole? ostin 700 eurolla 340tkm ajetun saabin ja olen rullannut sillä kymmeniä tuhansia ilman huolia. ajomukavuutta löytyy ja laatua.
- Runko
Runko kirjoitti:
Ei tosiaankaan halua ... MUTTA MUTTA ... kun ei ole samaan rahaan olemassa laadukasta länsiautoa niin on vaan ajettava Ladalla !Kaikki länsiautot ovat huippulaatua verrattuna Ladaan. Vanha DX-Corolla 80-luvun alusta on loistoauto verrattuna uuteen Ladaan.
- Mersumies_IOO
Vastaava Mersu oli melkein tulossa tuotantoon Venäjällä! Nyt tuotanto jouduttaneen siirtämään Puolaan ja laatuodotus tipahtanee vastaamaan Fiat 500:sen tasoa.
Harmi. Olen aina Meseen ihastuneena toivonut myös S-Meselle samaa korkeaa laatua kuin jo Venäjällä tuotetuissa muissa nn. länsimerkeissä, edelläkävijä Ladasta tietenkin puhumattakaan!
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/mersun-uusi-tehdas-ei-tulekaan-venajalle/U2ujrDR7 - voihanKiesusMikäPässi
Lada kestävä?? Millä mittapuulla mitattuna?
- Miksieilada
Minulla on muutama ruotsalainen ystävä eivätkä ole köyhiä, ovat odottaneet uutta Ladaa kuin kuuta taivaalta. Miksikä ei, jaguari ja mersu heillä jo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851