Lada ehkä kestää mutta Venäläinen se silti on

sitäihmettelen

Onhan lada luja mutta on se myös todella vanhanaikainen auto. Se on silti venäläinen vaikka olisikin uusinta mallia. Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exLadaautoilija

      No, mistähän sinä lapsiparka sen uuden Ladan saat, ei sitä maahantuontia ole vielä aloitettu ja sitten kun, mitä se sinulle kuuluu, millä joku tahtoo ajaa?
      Tosin meistä kumpikaan ei vielä tiedä siitä uudesta Ladasta yhtään mitään, joten miksi siitä pitää jo alkaa mossottamaan? En minäkään sitä aio ostaa mutta en ala asiantuntijaksi asiassa josta tiedän ihan yhtä vähän kun sinäkin.

      • muuttuukomuuksi

        ei se asiantuntemusta sen enempiä vaadi kuin tiedon siitä että myös se uusi lada on venäläinen. ei se tosiasia siitä muuksi muutu?


    • eMekaanikko

      Pidätkö Renaultia tai Daciaa "lujina" autoina? Dacia on Renaultin halpa-malli ja Lada taas Dacian halpa-malli tehtynä venäläisellä työmoraalilla. Ruplan kurssin takia Venäjälle ei pystytä viemään länsimaisia osia, joten myös osat on tehty Venäjällä, mikä ei ainakaan laatua paranna.

      • Runko

        Olen varmaan ainoa, joka vastaa kysymykseesi "Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?"
        Ei tosiaankaan halua ... MUTTA MUTTA ... kun ei ole samaan rahaan olemassa laadukasta länsiautoa niin on vaan ajettava Ladalla !


      • kuinkasniineimuka
        Runko kirjoitti:

        Olen varmaan ainoa, joka vastaa kysymykseesi "Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?"
        Ei tosiaankaan halua ... MUTTA MUTTA ... kun ei ole samaan rahaan olemassa laadukasta länsiautoa niin on vaan ajettava Ladalla !

        miten niin ei ole? ostin 700 eurolla 340tkm ajetun saabin ja olen rullannut sillä kymmeniä tuhansia ilman huolia. ajomukavuutta löytyy ja laatua.


      • Runko
        Runko kirjoitti:

        Olen varmaan ainoa, joka vastaa kysymykseesi "Haluaako joku todella ajaa venäläisellä autolla jos saatavana on samaan rahaan laadukasta länsiautoa?"
        Ei tosiaankaan halua ... MUTTA MUTTA ... kun ei ole samaan rahaan olemassa laadukasta länsiautoa niin on vaan ajettava Ladalla !

        Kaikki länsiautot ovat huippulaatua verrattuna Ladaan. Vanha DX-Corolla 80-luvun alusta on loistoauto verrattuna uuteen Ladaan.


    • Mersumies_IOO

      Vastaava Mersu oli melkein tulossa tuotantoon Venäjällä! Nyt tuotanto jouduttaneen siirtämään Puolaan ja laatuodotus tipahtanee vastaamaan Fiat 500:sen tasoa.
      Harmi. Olen aina Meseen ihastuneena toivonut myös S-Meselle samaa korkeaa laatua kuin jo Venäjällä tuotetuissa muissa nn. länsimerkeissä, edelläkävijä Ladasta tietenkin puhumattakaan!
      http://www.kauppalehti.fi/uutiset/mersun-uusi-tehdas-ei-tulekaan-venajalle/U2ujrDR7

    • voihanKiesusMikäPässi

      Lada kestävä?? Millä mittapuulla mitattuna?

    • Miksieilada

      Minulla on muutama ruotsalainen ystävä eivätkä ole köyhiä, ovat odottaneet uutta Ladaa kuin kuuta taivaalta. Miksikä ei, jaguari ja mersu heillä jo on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe