Miten salakuljetan kaljaa mökilleni???

tyttö99---

Olen kesällä menossa mökilleni kavereitteni kanssa ja vanhempani aikovat tarkistaa laukkuni, että en varmasti salakuljeta mukanani alkoholia. Tupakat menee tamppooneihin, mutta miten saisin mökilleni kaljaa??? Muuten tämä ei olisi vaikeaa mutta kalja pitää olla alkuperäisissä tölkeissä.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nielasi pari tölkkia ja survo pari perseeseen ja jos joku kysyy miks näytät niin tukalalta sano että on aids

      • Huomioi että tässä se meneemökille vasta kesällä kun toisessa keskustelussa se menee jo viikonloppuma.


    • ömmömmöö

      Laita kaljatölkit tyhjien ananassäilyketölkkien ym. sisään. Ja kannattaa keksiä pätevä syy siihen, miksi on viemässä mökille kymmentä kiloa säilykehernekeittoa. Kannattaa myös pehmustaa, ettei kolise.

      Tai vanha klassikko: ontto kirja. Tätä ei kuitenkaan viidessä minuutissa askarrella ja tölkkienkantokyky on rajallinen. Ja jos et ole koskaan ollut mikään lukutoukka etkä voi sanoa, että koulu pakotti, saattaa tämä olla vähän epäilyttävää.

      Aina voi yrittää kätkeä myös takin sisään, jos sattuu omistamaan sisätaskuja. Tämä tosin toimii vain, jos sää on tarpeeksi kylmä, ja epäilyttävien pullistumien välttämiseksi en suosittelisi yrittämään korillista.

    • exteinijuoppo

      Mulla on ratkaisu
      : Ota mukaan oma leivonta tarvike setti. Sisältää hiivaa, sokeria ja jauhoja. iso astia. 10l kannellinen ämpäri käy, jos et saa isompaa kuljetettua. Itseasiassa teillä on siellä mökillä varmaan jo ämpäreitä valmiina...

      Eikun kiljun keittoon. Ne jauhot on vain silmän lumeeksi ;) mausteita kiljuun saat luonnosta. Itse käytin erilaisia marjoja, käpyjä yms..

      Voithan sä tietty ottaa kotikaljan valmistussetin mukaan jos olut maistuu ennemmin. Annat vaan käydä pidempään mitä ohjeessa sanotaan..

      Sulla on koko lopputalvi ja kevät aikaa harjoitela valmistamista :))

      Toisekseen. Kuinka luulet pitäväsi humalasi ja tupakan hajun salassa? Itse luulin pitäneeni, mutta niin nuo vanhemmat olivat huomanneet silti. Eivät vaan enää 14v täytettyä enää pahemmin asiaan puuttuneet ehkäisevästi..ymmärsivät etteivät voi estää. Ne on käyttäjän omia valintoja.

      Miä vaan mietin et miksi sitä pitää humalassa teidän olla? Itse dokadin tuossa iässä mm. Huonoon oloon.. Ei se juomalla parantunut.

    • kiljunkeittäjä420

      kuikna pitkällä mökki on? jos ei oo pitkä matka voit mennä ja viedä ne sinne etuaikaan johonkin piiloon siten että porukat ei huomaa tai sit annat ne jollekkin kaverilles jota ei ratsata ja se vie ne sulle tai sit vaan viet edellis iltana valmiiksi jonkun yhen kassin pihalle jossa on kaljat ja nappaat mukaan kun lähet tämäkin vain jos menet jonkun kaverisi kyydillä tai sitten teet kiljua ja värjäät limppariks ja laitat limupulloihin ja sit norsunvitulla alas nousee kyl paremmin päähä ku kalja voin sanoo ohjeet jos tartteet

    • KKnUndulaatti

      Pyydä joku hakemaan kermalikööripullo ja laitat sen pariin frezzamocca pulloon. Sillä pitää hauskaa jonkin aikaa. Testattu on!

      Tai, jos mökki on lähistöllä, käy piilottamassa laatikko maastoon.

      Tai sit palkkaa kylmis salakuljettamaan ne.
      http://keskustelu.suomi24.fi/terveys/paihteet-ja-riippuvuudet/alkoholi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      122
      2251
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1340
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1043
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      103
      1021
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      108
      1004
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      906
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      251
      686
    9. 50
      664
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    Aihe