Heippa!
Olen 53 vee luotettava mies. Olen eronnut mies ja nyt on hirveä matka kuume lämpimään. Matkustamisesta pidän ja en lyö lukkoon isommin suunnitelmia. Viikko shortseissa ja vesipuisto niin olen siinä :) . Olen seurallinen ja puhun ja kuuntelen. Olen positiivinen ja sosiaalinen luonne. Katson aina eteenpäin elämässä.
Nautin auringosta, vesipuistoista ja merenrannasta. Olen hankkinut liput Alaniaan 14.05.2016 viikon matkan. Se on me upeasti merenrannalla ja all-inclusive matka. Hoidan kyllä kustannukset. Tarvitset vain passin. ( jos ei ole niin hankitaan :) )
Olenko vanha ? Ja katinkontit. Parhaat vuodet vielä edessä. Nyt pitää mennä ajalla.
Jos tunnemme että meillä kaikki sujuu ja kemiat pelaa niin miksei lähdetään lämpimään hakemaan kesäksi hyvä rusketus. Näytän kuulema 40 seltä mutta luonne on kuin kolmekymppinen . ( mainos ) Toivon mukaan saan pidetyä painon siinä. Uhkaavasti alkanut vaan tippumaan. Juon maitoa, mehua, olutta, viiniä whiskiä toisinaan jopa vettä. En polta enään mutta tuskin olen hajuton. Humalassa puhun ehkä liikaa ! mutta kuuntelullakin olen. Parempi latoa tässä kaikki suoraan että täällä päässä ei ole päätoiminen mikään porkkanan syöjä.
Nyt pistä mietintä myssy päähän ja harkitse tätä aika fiksua hemmoa.
Olen ehkä jäävi tuota sanomaan mutta siinä se nyt on!
Terveisin Lapinmies
Kun olet lukenut tänne saakka niin sinun vuoro: [email protected]
Ilmainen matka lämpimään hyvässä seurassa!
Lapinmies_HR
3
208
Vastaukset
- Halpismatka
Alanian matkat ovat tosi halpoja, siks ettei sinne kukaan oikein viitsi lähteä, kun siellä päin räjähtelee tuo tuosta.
Et jos jostain syystä haluis lähtee, niin ihan ite vois matkan maksaa. - Mip62
Heippa! Reissaaminen kyllä kiinnostais mutta Turkki kuulostaa kovin epävarmalta matkakohteelta. Passi löytyy vaan ei seuralaista. Ja matkankin maksaisin itse.
- Enlähtis
Kukaan ei matkusta enää Turkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769