Ilmainen matka lämpimään hyvässä seurassa!

Lapinmies_HR

Heippa!

Olen 53 vee luotettava mies. Olen eronnut mies ja nyt on hirveä matka kuume lämpimään. Matkustamisesta pidän ja en lyö lukkoon isommin suunnitelmia. Viikko shortseissa ja vesipuisto niin olen siinä :) . Olen seurallinen ja puhun ja kuuntelen. Olen positiivinen ja sosiaalinen luonne. Katson aina eteenpäin elämässä.
Nautin auringosta, vesipuistoista ja merenrannasta. Olen hankkinut liput Alaniaan 14.05.2016 viikon matkan. Se on me upeasti merenrannalla ja all-inclusive matka. Hoidan kyllä kustannukset. Tarvitset vain passin. ( jos ei ole niin hankitaan :) )
Olenko vanha ? Ja katinkontit. Parhaat vuodet vielä edessä. Nyt pitää mennä ajalla.

Jos tunnemme että meillä kaikki sujuu ja kemiat pelaa niin miksei lähdetään lämpimään hakemaan kesäksi hyvä rusketus. Näytän kuulema 40 seltä mutta luonne on kuin kolmekymppinen . ( mainos ) Toivon mukaan saan pidetyä painon siinä. Uhkaavasti alkanut vaan tippumaan. Juon maitoa, mehua, olutta, viiniä whiskiä toisinaan jopa vettä. En polta enään mutta tuskin olen hajuton. Humalassa puhun ehkä liikaa ! mutta kuuntelullakin olen. Parempi latoa tässä kaikki suoraan että täällä päässä ei ole päätoiminen mikään porkkanan syöjä.

Nyt pistä mietintä myssy päähän ja harkitse tätä aika fiksua hemmoa.
Olen ehkä jäävi tuota sanomaan mutta siinä se nyt on!

Terveisin Lapinmies

Kun olet lukenut tänne saakka niin sinun vuoro: [email protected]

3

262

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpismatka

Alanian matkat ovat tosi halpoja, siks ettei sinne kukaan oikein viitsi lähteä, kun siellä päin räjähtelee tuo tuosta.
      Et jos jostain syystä haluis lähtee, niin ihan ite vois matkan maksaa.

• Mip62

Heippa! Reissaaminen kyllä kiinnostais mutta Turkki kuulostaa kovin epävarmalta matkakohteelta. Passi löytyy vaan ei seuralaista. Ja matkankin maksaisin itse.

• Enlähtis

Kukaan ei matkusta enää Turkkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1383
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      83
      931
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      293
      763
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      82
      631
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      46
      623
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      621
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. 39
      569
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      564
    Aihe