Mistä aikuisten bodyja

MukavuuttaKaipaava

Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa aikuisten bodyja, sellaisia missä on nepparit haaroissa. Kotimainen DreamCare myi ennen mutta ovat poistuneet valikoimista. Outoa, ettei niitä myy kai kukaan Suomessa vaikka ovat todella hyvä ja mukava vaate esimerkiksi öisin, vaippa pysyy hyvin ja tukevasti. Tämmöisiä.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/21ZsE62jr7L.jpg
En ole koskaan ostanut ulkomailta, vähän arkuutta sellaiseen. Mutta jos joku ostaa noita jostain ulkolaisesta kaupasta ja homma toimii niin voisitteko vinkata.

17

3142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaippa_poju
      • Mitä.häh

Toimiiko vielä?

• bodyilija

DreamCare myy

• maarakka
      • Mitäh.heh

Ihmettelin kokojen numerointia. Mitähän sääntöä rikoin?

• Mitäh.heh
        Mitäh.heh kirjoitti:

Ihmettelin kokojen numerointia. Mitähän sääntöä rikoin?

Muyjä ilmoittaa koot 128 - 188. Mitähän ne tarkoitta? Onko ne vain lasten kokoja?

• Saisko.heti

Olisiko Viola & Max Hämeenlinnassa? Onko kokemuksia? Onnistuuko, jos käy hakemassa ja maksaa käteisellä?

• Hyvin.käy

Hyvin käy

• Vaippabodyt

Eihän nepparit saa olla haaroissa. Jalkojen välissä ei saa olla mitään ylimääräistä. Ne ovat haaroissa myös vaikeat sulkea. Niiden oikea paikka on haarojen ja navan puolivälissä, jos bodyä käytetään vaipan vuoksi

• IhmetellytSamaa

Aika usein ne on jostain syystä siellä haaroissa eikä ylempänä joka olisi sekä kätsympää, että paremman näköistä

• Ei.helppoa

Hyvä body on teetettävä. Tilaamalla saa jonkin apinalle mitoitetun tai moneen kertaan palautetun

• Öö-öö2

Vaikeata on

• OutoaTouhua

En tiedä mitä tässä ketjussa saa vastata ja mitä ei, ihan asiallisia vastauksia poistettu. Itse vastasin tuohon kun joku kysyi kokonumeroinneista, sekin näemmä poistettu (olisi kiva tietää miksi).

• Mitäh.heh
        OutoaTouhua kirjoitti:

En tiedä mitä tässä ketjussa saa vastata ja mitä ei, ihan asiallisia vastauksia poistettu. Itse vastasin tuohon kun joku kysyi kokonumeroinneista, sekin näemmä poistettu (olisi kiva tietää miksi).

Numeroissa on jotakin epäilyttävää...

• Eewbnu

Kts Timarco

• VaipatjaBody

Itse olen tilannut aikuisten vauvamaisia bodyja DreamCarelta, www.dreamcare.fi . Heillä ei ole nettisivuilla ko. bodyja, mutta kysymällä saa kuvia ja hinnat :). Tuotteet ovat todella hyviä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3360
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1394
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1054
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      955
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe