Tietääkö kukaan.onkos jyväskylässä edullista 1 yön kortteeria tulevana viikonloppuna. esim. matkustajakotia.gasthausia. ja mistähän vois kysyä kortteeria ( ei kalliita hotelliöitä) kiitos!!
Jyväskylä. majoituspalveluja
12
<50
Vastaukset
- riittajaraija
Jyväshovi.sokoshotelli. ovat aika kalleita.
- loppujo
Eipä oo Jyväshovia enää....
- xxffffggh
Kankitieltä irtoo kossupullon hinnalla
- piippiippiip
omenahotelli
- Römpötti
Se on aina täynnä ja varauksia puoleksivuodeksi eteenpäin.
- Emmasofiaa
Voin ottaa sinut yöksi yksiööni.
Kunhan hinnasta sovitaan. - halpaatuhkana
Ei ole olemassa enää halpaa majoitusta missään.Teltta metässä tulee halvaksi.Halpoja ei enää löydy.Vielä 20 vuotta sitten oli makustajakoteja.Ne tuli tiensä päähän kun vanhat omistajat kuolivat.
- stilhsahurisavosta
Kiitoksia hyvistä opastus neuvoista. en oo saunaan menossa.joten löylykauha kirjoittajan omaan , omppuhotelli varmaankin ok. on aika vaikea tilata huone sieltä from NET
- xxffgghh
Mene kuule roskakatokseen voit samalla dyykata
- kikkeliskokkelisti
No en mee dyykkaamaan.kelit liian kylmät ny.
- valivalivali
Elä sit valita kun ei mikään kelpaa
- oohmyguard69
Maan tapa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243