Mitenköhän Windows 10:ssä saa vaihdettua käynnistysvalikosta kuvakkeiden ruman sinisen taustavärin toiseksi?
W10 kuvakkeiden taustavärin vaihto?
7
<50
Vastaukset
- isharp
Mukauttaminen!
- helposti-
Toimintokeskukseen ensin ja sieltä se löytyy, muutkin säädöt yms.
- KysympäTäältä
helposti- kirjoitti:
Toimintokeskukseen ensin ja sieltä se löytyy, muutkin säädöt yms.
Kas kas, eihän se niin vaikeeta ollutkaan. Kasissahan tuo vaati ihan älytöntä koplausta.
Kiitos. - helposti-
Oleppas hyvä! Onhan tää kasia paljon parempi :)
- Eiole-senparempi
KysympäTäältä kirjoitti:
Kas kas, eihän se niin vaikeeta ollutkaan. Kasissahan tuo vaati ihan älytöntä koplausta.
Kiitos.Kasissa ei vaatinut mitään erillä tavalla kuin kympissa.
- KysympäTäältä
Eiole-senparempi kirjoitti:
Kasissa ei vaatinut mitään erillä tavalla kuin kympissa.
Kasissahan oli tuota varten jopa ihan omat kolmannen osapuolen tekemät ohjelmat. Ilman niitä tuo piti tehdä ihan helvetin hankalasti lisäämällä mitä oudompiin tiedostoihin omia määrityksiä ja silloinkin vaadittiin uudelleenkäynnistys. Tarkoitan siis Kasin "hipelynäyttöä" joka on siis sama joka Kympissä on tuolla lippuvalikossa.
- Eiole-senparempi
Ei pitänyt tehdä mitenkään erillä tavalla kuin kympissä.
Kasissa ei olleut sen enempää hipelyvalikoita kuin kympissäkään.
Miksi ihmeeasä olet hipelyvalikossa aikanaan kasia käyttänyt tai miksi et sitten nyt käytä kymppiä siinä?
Eikö taidot riittänyt asetuksien laittamiseen työpöydälle niin että kosketuspuolta ei tarvi käyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181