ORIMATTILALAINEN!

Selkeä_neuvo

SINÄ mies tai nainen joka tätä luet ja olet pikkupikku käpylästä jonka nimi on Orimattila tiedä että tämä kirjoitus on laadittu sinun itsesi parhaaksi.

A) LOPETA KYTTÄÄMINEN ja JUORUILU. Tiedän kyllä ettei sinun elämääsi juuri mitään mahdu, mutta vähintä mitä voit tehdä on se että lopetat kaikenlaiset juoruilut ja verhojentakaa kyttäämiset.

B) LOPETA PAKOLAISVASTAISET PUHEET/ NETTIKIRJOITUKSET. Mies - tiedän että olet kateellinen pakolaisille, sillä he ovat komeampia kun sinä. Nainen - Tiedän että pakolaisille ei kelpaa yli 30-vuotiaat kurpat ja se sinun tulee suosiolla hyväksyä.

Kun näin toimitaan niin sinun oma elämäsi helpottaa.

11

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhkailetko

      Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä.
      Taidat itse kuulua ryhmään yli 30v kurpat

    • hoitajaanyttarvitaan

      Tarkoitit varmaan käpykylästä, et käpylästä. Jos sinulla on todella noin huono olo, hakeudu ammattiauttajalle.

      • Selkeä_neuvo

        KÄPYKYLÄSTÄ nimenomaan tarkoitin. Vointini on vallan mainio ja aloitukseni tarkoitus oli tehdä hieman asioita selväksi näille maalaistolloille jotka eivät oikein ole kartalla siitä miten yleensä pitää elää.


      • kerrolisääitsestäsi
        Selkeä_neuvo kirjoitti:

        KÄPYKYLÄSTÄ nimenomaan tarkoitin. Vointini on vallan mainio ja aloitukseni tarkoitus oli tehdä hieman asioita selväksi näille maalaistolloille jotka eivät oikein ole kartalla siitä miten yleensä pitää elää.

        No miten ihmisten kuuluu elää?
        Joko olet itse ottanut kotimatun?


    • Liujjjjj

      HUH..toi ei sitten tarkotakkaan minua,kun en ole orimattilasta. .joten jatkan entiseen malliin.

      • Huilaileejuu

        Eikä minua, koska aion muuttaa täältä pian pois ettei tartu paikallinen paska...


      • itsenäinen10

        En ole Orimattilalainen mutta mikä helvetin oikeus sulla on tulla neuvomaan ketään siinä kuinka elää?Sunko mielestä sun pessimistinen tapasi on kaikkein paras.Voi hyvää päivää mikä idiootti...muista ottaa aamulääkkees...


    • asdqerqsadqrq

      eihän orimattilassa asu kuin tyhmiä ihmisiä ja mummon tappajia. paska paikka kaikinpuolin

    • liirumi

      joo sanoppa muuta.paskaa on kaikki paikat täynnä

    • Imesiitä
      • Fiksupalstalainen

        Hyvä, se on turha kumarrella ketään jonninjoutavaa palstaääliötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe