Älä jätä minua loppuelämäkseni ihmettelemään. Anna ne vastaukset ja sano kaikki suoraan.
Sitten annan sinun olla.
Ole minulle ihminen.
nimesi loppuu a kirjaimeen
17
<50
Vastaukset
- monillaloppuuaahan
Annan kunhan kysyt ensin kaiken suoraan minulta henkilökohtaisesti.
- mitäkkjjj
Onpas salaperäistä
- Josodottaa
Toisen olevan ihminen itselleen niin pitää antaa sama takaisin eikä vain vaatia toiselta ja eiköhän siihen ihmisenä olemiseen kuulu keskinäinen puheyhteys, niin kauan kun anonyymipalstalla kerrotaan että nimi loppuu aahan ja anna vastaukset niin ihmisenä olo on omalla kohdalla vielä aika kaukana.
- hänonaikahiljaa
Tämä on viimeinen paikka, missä pyydän.. kaikkien muiden jälkeen eli olen yrittänyt kyllä suorana.
- relaismiabeibi
hänonaikahiljaa kirjoitti:
Tämä on viimeinen paikka, missä pyydän.. kaikkien muiden jälkeen eli olen yrittänyt kyllä suorana.
No tuskin sitten tätäkään kautta onnistuu, jos tämä on viimeinen paikka...
- aloittajatar
relaismiabeibi kirjoitti:
No tuskin sitten tätäkään kautta onnistuu, jos tämä on viimeinen paikka...
Oot oikeassa. Mutta toedän, että hän on ollut täällä..
- realismiabeibi
aloittajatar kirjoitti:
Oot oikeassa. Mutta toedän, että hän on ollut täällä..
Ei se auta, vaikka olisi edelleenkin, kun et anna itsestäsi enempää. Pelkäät jotain kuitenkin... Ymmärrä nyt hyvä nainen että a-kirjaimeen loppuvia pyörii palstalla pilvin pimein.
- tenavat
mellastaa
- Otathanhuomioon
Sellaisen varteenotettavan seikan että sinulla itselläsi on 90 % osuus siihen miten toinen ihminen toimii, se, oletko sinä ollut ihminen hänelle. Me usein esitämme vaatimuksia mutta unohdamme sen millaisia itse olemme olleet.
- aloittajatar
Älähän tuomitse, kun et tiedä.
- Eihänhän
aloittajatar kirjoitti:
Älähän tuomitse, kun et tiedä.
tuominnut vaan esitti varteenotettavan ja huomioitavan seikan, miksi se oli sinulle tuomio?
- aloittanut
Eihänhän kirjoitti:
tuominnut vaan esitti varteenotettavan ja huomioitavan seikan, miksi se oli sinulle tuomio?
En ota 90% vastuuta toisen toimista
- NäinSinutKahviHuoneessa
Tule ihana L kauppaan töiden jälkeen ;)
- ryhdistäytyisit
Ei aloittaja voi vaatia suoria vastauksia jos ei itse pysty edes suoraan niitä kysymyksiä esittämään.
- saamattakunnonvastsusta
Olen kysynyt.
- äläsuottakiusaaitseäsi
saamattakunnonvastsusta kirjoitti:
Olen kysynyt.
Siinä tapauksessa on todella omituista asiaa täällä vielä kysellä. Mistä hän muka voisi sinut tunnistaa? Näitä samanlaisia ihmiskohtaloita on niin paljon. Jos et saa suoraa vastausta, niin opi hyväksymään se ja vedä siitä johtopäätökset.
- ettäasiaselviää
äläsuottakiusaaitseäsi kirjoitti:
Siinä tapauksessa on todella omituista asiaa täällä vielä kysellä. Mistä hän muka voisi sinut tunnistaa? Näitä samanlaisia ihmiskohtaloita on niin paljon. Jos et saa suoraa vastausta, niin opi hyväksymään se ja vedä siitä johtopäätökset.
En opi. :D enkä vedä. Vaan kyselen täällä niin kauan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648