Mielestäni narsisti haastattelee toisia narsisteja. Varsinkin Cheek-haastattelusta tuli sellainen kuva.
Hjallis show
13
56
Vastaukset
- Lahjakkaita.molemmat
Perustele, niin tietäisin, että mitä tarkoitat. Narsisti -sanaa käytetään mollaamiseen. Onko tässäkin siitä kyse? Siis...millä tavalla he ovat narsisteja?
- töllöauki
Ei tarkoitus mollata. Otan osaa vain..
- KerroIhmeessä
Mistä aloittaja tiedät että Hjallis on narsisti? Tätä kysyn ihan silkasta uteliaisuudesta.
- jfjfhfhfh
No morjensta Harry Juhani! Osaatkos sanoa itse miksi sinusta noin sanotaan?
- KerroIhmeessä
En ole Hjallis itse vaan ihan toinen, anonyymisti kirjoitteleva henkilö. Outoa että jos kysyy jonkun ihan normaalin kysymyksen, ihmiset alkavat epäilemään että kyseinen julkkis itse kirjoittelisi täällä, aika vainoharhaista.
- jfjfhfhfh
KerroIhmeessä kirjoitti:
En ole Hjallis itse vaan ihan toinen, anonyymisti kirjoitteleva henkilö. Outoa että jos kysyy jonkun ihan normaalin kysymyksen, ihmiset alkavat epäilemään että kyseinen julkkis itse kirjoittelisi täällä, aika vainoharhaista.
Ei ole. Mitä sinulle kuuluu muuten nykyään Harry?
- klfhj
Hauskaa että ylläpito poistanut tuolta viestin. Kerkesin lukemaan kyllä sen ja siinä ei ollut mitään loukkaavaa, viittausta henkilöihin tms. Onko siis itse Harkimo keskuudessamme?
- Myös.niin
Voihan omia kirjoituksiakin pyytää poistamaan.
- Saaad
Laita töllö kiinni.
- khgjgjgnf
Hjallis on keskuudessamme ja hän ei siedä negatiivista kritiikkiä. Ei nyt eikä koskaan!!!!!
- sellainenONhän
Hjallis on vastenmielisin ihminen ketä tunnen. Juu-olen tavannut hänet. En halua tavata enään, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.
- HuhhuhMitäPorukkaa
Hyvän itsetunnon omaava ihminen ei ole automaattisesti narsisti, tiedoksi vain ihan kaikille.
- oivoiettä
Oi hyvää päivää näitä :D
TV-ohjelmissa esiintyy julkkiksia. Julkkiksilla on usein narsistisia piirteitä.
Aito narsisti ei kyllä paljastu tv-ohjelmasta, ovat verta eläytyväisiä ja hyviä näyttelemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1752988SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän631902Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1031868Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031839Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --221672Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291409Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291352Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181243Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411122RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041062