Rupesin kylmäilemään

päiväni_kylmiksenä

Ostin liddistä halvinta olutta ja parsakaalin. Vanhentunutta jauhelihaa en löytänyt mutta kaapissa on jotain halpoja nakkeja.

Sätkää en viitsi poltella kun olen lopettanut jo vuosia sitten.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan sitä silti muutaman röökin kääräistä pöytää vasten noin niinkun tunnelman vuoksi. Muista purkaa tietokone lattialle patterin viereen ja laulaa hanuri biisejä liesituulettimeen. Ja ovipönkkä sähköansan kanssa on erittäin oleellinen asia muistaa jos haluat kylmistellä

• Ja voin viimeistellä tunnelmasi antamalla ovihyökkäyksen

• kylmistelemisiin

Heivaa kaikki huonekalusi myös mäkeen, ja katsele piirrettyjä pienestä vanhasta tietokoneen näytöstä. Kylkimiinan saat lähimmältä armeijan varikolta, yöllä erinäisten työkalujen avulla.

• aloittaja___

Verhot pitää ottaa pois ikkunoista, rikkoa pesukoneen rumpu niin että se rei'ittää vaatteet pilalle, hommata jostain mummis ja pulkka. Sitten pitää kasata ulko-ovelle huonekaluista ovipönkkä, laittaa pelkkää vettä kahvinkeittimeen kurluttamaan, myhäillä mahtavaa parsakaalipuskaa, laittaa toimeentulotukihakemus jne jne jne. Tekemistä riittää vielä.

• Nyt alkoi niin pahasti naurattamaan että olin pissata housuun. :)

• ei.nyt.niin.hauskaa
        Ex-Tissu1.2 kirjoitti:

Nyt alkoi niin pahasti naurattamaan että olin pissata housuun. :)

Miksi? Onko xanoreita mennyt taas purkillinen?

• päähinttiHOMO

Onko sinulla homoilukeppi millä voit jumpata tai rakentaa siitä taistelukeihään?

• Sakarahauka

Mä koitin kerran, mut ei se bisse uppoa.

Jos minä alkaisin kylmistelemään niin pitäis siivota kämppä ja pestä hella ja tiskiallas.

• Ja avata tietokone eli koppa auki aste-ero on todella merkittävä jopa,,, hups,,, siinä ei olekaan aste-eroa lämmössä, itse asiassa päinvastoin ja koppa suojaa pölyltä mutta pitäähän se dorka olla,,, :)

• Sakarahauka

Mulla on ollut kopan sivulevy pois paikaltaan ja on kerännyt pölyä ja sen huomaa lämpöjen nousuna. En oo vaan jaksanut laitta suojaa takas, ku tää kone menee lepikkoon pian.

Kylmistelyyn kuuluu myös sonyn langattomat kuulokkeet ja panasonicin kamera. Niin ja näyttö jakkaran päälle. Jos on iso telkku niin kunnon saunajakkara ajaa saman asian. Jakkaran jalat pitää olla täsmälleen oikeassa kohtaan.

• Sakarahauka kirjoitti:

Mulla on ollut kopan sivulevy pois paikaltaan ja on kerännyt pölyä ja sen huomaa lämpöjen nousuna. En oo vaan jaksanut laitta suojaa takas, ku tää kone menee lepikkoon pian.

Kylmistelyyn kuuluu myös sonyn langattomat kuulokkeet ja panasonicin kamera. Niin ja näyttö jakkaran päälle. Jos on iso telkku niin kunnon saunajakkara ajaa saman asian. Jakkaran jalat pitää olla täsmälleen oikeassa kohtaan.

speedfan,,, kokeile,,,
        http://www.almico.com/speedfan.php

• Äänet.päässä.com
        Ex-Tissu1.2 kirjoitti:

Ehdottoman luotettava muuten en laittaisi linkkiä.

Homo alkoi taas lässyttämään itsensä kanssa.

• haukan.syttyrät
        Ex-Tissu1.2 kirjoitti:

speedfan,,, kokeile,,,
        http://www.almico.com/speedfan.php

On mulla toi ohjelma, mutta kiitoksia vinkistä. Hyvä ohjelma!

• Kylmät_kädet___
        haukan.syttyrät kirjoitti:

On mulla toi ohjelma, mutta kiitoksia vinkistä. Hyvä ohjelma!

Juu se tarkkailee samalla myös kovalevyjen lämpötiloja. Kone on levällään lattialla vain sen takia, koska osien vaihto on niin hemmetin kätevää. Ei tartte taskulampun kanssa kyykistellä kotelon sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe