Rupesin kylmäilemään

päiväni_kylmiksenä

Ostin liddistä halvinta olutta ja parsakaalin. Vanhentunutta jauhelihaa en löytänyt mutta kaapissa on jotain halpoja nakkeja.

Sätkää en viitsi poltella kun olen lopettanut jo vuosia sitten.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan sitä silti muutaman röökin kääräistä pöytää vasten noin niinkun tunnelman vuoksi. Muista purkaa tietokone lattialle patterin viereen ja laulaa hanuri biisejä liesituulettimeen. Ja ovipönkkä sähköansan kanssa on erittäin oleellinen asia muistaa jos haluat kylmistellä

    • Ja voin viimeistellä tunnelmasi antamalla ovihyökkäyksen

    • kylmistelemisiin

      Heivaa kaikki huonekalusi myös mäkeen, ja katsele piirrettyjä pienestä vanhasta tietokoneen näytöstä. Kylkimiinan saat lähimmältä armeijan varikolta, yöllä erinäisten työkalujen avulla.

    • aloittaja___

      Verhot pitää ottaa pois ikkunoista, rikkoa pesukoneen rumpu niin että se rei'ittää vaatteet pilalle, hommata jostain mummis ja pulkka. Sitten pitää kasata ulko-ovelle huonekaluista ovipönkkä, laittaa pelkkää vettä kahvinkeittimeen kurluttamaan, myhäillä mahtavaa parsakaalipuskaa, laittaa toimeentulotukihakemus jne jne jne. Tekemistä riittää vielä.

      • Nyt alkoi niin pahasti naurattamaan että olin pissata housuun. :)


      • ei.nyt.niin.hauskaa
        Ex-Tissu1.2 kirjoitti:

        Nyt alkoi niin pahasti naurattamaan että olin pissata housuun. :)

        Miksi? Onko xanoreita mennyt taas purkillinen?


    • päähinttiHOMO

      Onko sinulla homoilukeppi millä voit jumpata tai rakentaa siitä taistelukeihään?

    • Sakarahauka

      Mä koitin kerran, mut ei se bisse uppoa.

      Jos minä alkaisin kylmistelemään niin pitäis siivota kämppä ja pestä hella ja tiskiallas.

      • Ja avata tietokone eli koppa auki aste-ero on todella merkittävä jopa,,, hups,,, siinä ei olekaan aste-eroa lämmössä, itse asiassa päinvastoin ja koppa suojaa pölyltä mutta pitäähän se dorka olla,,, :)


      • Sakarahauka

        Mulla on ollut kopan sivulevy pois paikaltaan ja on kerännyt pölyä ja sen huomaa lämpöjen nousuna. En oo vaan jaksanut laitta suojaa takas, ku tää kone menee lepikkoon pian.

        Kylmistelyyn kuuluu myös sonyn langattomat kuulokkeet ja panasonicin kamera. Niin ja näyttö jakkaran päälle. Jos on iso telkku niin kunnon saunajakkara ajaa saman asian. Jakkaran jalat pitää olla täsmälleen oikeassa kohtaan.


      • Sakarahauka kirjoitti:

        Mulla on ollut kopan sivulevy pois paikaltaan ja on kerännyt pölyä ja sen huomaa lämpöjen nousuna. En oo vaan jaksanut laitta suojaa takas, ku tää kone menee lepikkoon pian.

        Kylmistelyyn kuuluu myös sonyn langattomat kuulokkeet ja panasonicin kamera. Niin ja näyttö jakkaran päälle. Jos on iso telkku niin kunnon saunajakkara ajaa saman asian. Jakkaran jalat pitää olla täsmälleen oikeassa kohtaan.

        speedfan,,, kokeile,,,
        http://www.almico.com/speedfan.php



      • Äänet.päässä.com
        Ex-Tissu1.2 kirjoitti:

        Ehdottoman luotettava muuten en laittaisi linkkiä.

        Homo alkoi taas lässyttämään itsensä kanssa.


      • haukan.syttyrät

      • Kylmät_kädet___
        haukan.syttyrät kirjoitti:

        On mulla toi ohjelma, mutta kiitoksia vinkistä. Hyvä ohjelma!

        Juu se tarkkailee samalla myös kovalevyjen lämpötiloja. Kone on levällään lattialla vain sen takia, koska osien vaihto on niin hemmetin kätevää. Ei tartte taskulampun kanssa kyykistellä kotelon sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe