Saku nartun paino :(

pikkusakuliininen

Eli narttuni paino on nyt 12 kuukautisena vain 26 kg!! Missä vika onko sillä joku kääpiögeeni?! Säkä on kotimittauksella 59cm. Isä on 65cm ja 40 kg äippä 60 cm ja 32kg.
Minkä kokosia teiän nartut? Odotin hieman isompaa koiraa, juoksutkin ollut joten kasvu olikin vissii siinä..

6

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakemanninomistaja

En muista,paljonko oma narttuni painoi tuon ikäisenä. Täytti vasta 7v ja painaa jotain 33-34kg. Säkä on n.62cm (kotimittaus) Kyl koiras vaikuttaa olevan rotumääritelmän mukainen koon ja painon suhteen

• Paimmen

Massaa saat monipuolisella liikunnalla ja ruualla (kanaa,nautaa,lohtaa ja laadukas nappula). Uinti ja maastossa kävely meinaa. Nuoria on suotavaa madottaa (2-4kk välein) ja ruokkia säännöllisemmin (4x/pv) kunnes pullahtavat 2-4v. iässä haitarilla painonsa kanssa.

• Lunakristiina85

Ei tuon ikäistä tarvitse syöttää 4krt päivässä. 2kertaa riittää...

• Mansikkamato

Ei kannata mitään stressiä ottaa, todennäköisesti kasvaa vielä massaa sinne 1,5 vuoteen saakka, noi sakut tuppaa olee aika rimpuloita vielä vuoden ikäisinäkin. Kunhan koiralla nyt ei kumminkaan luut paista läpi niin mitään lihotusta ei kannata yrittää, säkäkorkeuskin on hyvä. Oma narttusakuni oli vuoden ikäisenä 35kg ja 65cm ja silti hemmetin rimpula, nykyään 40kg paikkeilla ja saanut kritiikkiä osakseen koska menee uroksen mitoissa :/ mutta mulle tärkeintä on että koira on terve ja iloinen.

• 1610

Massa tulee ajan kanssa. Oma narttu oli valnis vasta 4-vuotiaana. Anna sen kehittyä rauhassa. Ei ihmisetkään ole kaikki saman kokoisia.

• Schaiffer

Normaali hyvänkokoinen ja painoinen narttu (Y).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe